mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Illisz László
Dr. Illisz László
Heti Válasz
felelős szerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 463    <<<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >>>
Az innováció határozza meg az OOH jövőjét
dátum: 2015-08-06

A szakma jelen döntései komoly hatással lehetnek az out-of-home piac jövőjére - írja a campaign. A Londoni Közlekedési Vállalat (TfL) kezében annyi...
Időjárási extremitások és a hazai meteorológiai weboldalak látogatottsága a DKT alapján
dátum: 2015-08-05

A DKT (digitális közönségmérési adatok) megbízásából végzett gemiusAudience közönségmérésében részt vevő időjárási weboldalak május óta mért forgalmi adatai alapján úgy tűnik, hogy azokon a napokon, amikor valamilyen hirtelen és negatív változás állt be az...
Egyre fontosabbak a hírek a közösségi médiában
dátum: 2015-07-31

Az amerikaiak egyre többen használják hírforrásként a Twittert és a Facebookot.A közösségi médiás hírfogyasztás nem az új felhasználók, hanem a meglevők tartalomfogyasztási szokás-változása miatt nő - adta hírül a
Tovább erősödik az online reklámpiac
dátum: 2015-07-14

A ZenithOptimedia reklámköltési előrejelzése szerint 12 kulcspiacon is az internet lesz a legnagyobb reklámszektor.A 12 kulcspiac alkotja a globális reklámtorta 28 százalékát - adta hírül az
TV piaci körkép 2015. II. negyedév
dátum: 2015-07-14

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2015 második negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 31 percet töltött a tévékészülékek előtt, 7 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban. A tévézők nagyobb arányban választották az általános szórako...
Médiavállalatok árbevétltrendjei és profitabilitása
dátum: 2015-06-26

2014-ben a magyarországi médiapiacon több mint 6.700 szervezet (cégek, önkormányzatok, alapítványok, egyházak stb.) több mint 11.000 klasszikus médiumot (televíziót, rádiót, nyomtatott lapot, site-ot, mozit vagy köztéri reklámtáblát) üzemeltett a cross-méd...
Rádióhallgatottsági mérés
dátum: 2015-06-16

A májusi rádióhallgatottsági mérés szerint a legtöbben otthon illetve út közben hallgatnak rádiót. A legfrekventáltabb rádióhallgatottsági helyiség a konyha. A hallgatottság növekszik, az élen a helyzet változatlan - derül ki a TNS Hoffmann-Mediameter konz...
A Facebookra költözik a híradás?
dátum: 2015-06-04

Az elmúlt hetekben érdekes kísérletek születtek a hírmédia piacon.A szektor kreatív eszközökkel igyekszik megtalálni a túléléshez vezető utat a számára ellenséges digitális korszakban. A kísérletező kedv főleg a hirdetések területén ért el figyel...
Az internet a médiafogyasztás fő terepe
dátum: 2015-06-01

Az emberek világszerte átlagosan napi 8 órát töltenek médiafogyasztással idén, a ZenithOptimedia elemzése szerint.Az ügynökség Media Consumption Forecast tanulmánya a médiafogyaszási minták változásait vizsgálta 65 országban - közölte a
Hullámzó gazdasági közhangulat
dátum: 2015-05-19

Az Ipsos 24 országban végzett közvélemény-kutatásának eredményei világszerte a gazdasági közhangulat stabilitását mutatják, hazánkban az ingadozás jellemző. A globális adatok az idei évben 39 és 41 százalék közöttiek, tavaly is nagyjából ugyanennyien minős...

Tanulmányok száma: 463    <<<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >>>


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!