mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bíró Gábor
Bíró Gábor
Mediabrands
Operatív igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 463    <<<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >>>
Médiavállalatok árbevétltrendjei és profitabilitása
dátum: 2015-06-26

2014-ben a magyarországi médiapiacon több mint 6.700 szervezet (cégek, önkormányzatok, alapítványok, egyházak stb.) több mint 11.000 klasszikus médiumot (televíziót, rádiót, nyomtatott lapot, site-ot, mozit vagy köztéri reklámtáblát) üzemeltett a cross-méd...
Rádióhallgatottsági mérés
dátum: 2015-06-16

A májusi rádióhallgatottsági mérés szerint a legtöbben otthon illetve út közben hallgatnak rádiót. A legfrekventáltabb rádióhallgatottsági helyiség a konyha. A hallgatottság növekszik, az élen a helyzet változatlan - derül ki a TNS Hoffmann-Mediameter konz...
A Facebookra költözik a híradás?
dátum: 2015-06-04

Az elmúlt hetekben érdekes kísérletek születtek a hírmédia piacon.A szektor kreatív eszközökkel igyekszik megtalálni a túléléshez vezető utat a számára ellenséges digitális korszakban. A kísérletező kedv főleg a hirdetések területén ért el figyel...
Az internet a médiafogyasztás fő terepe
dátum: 2015-06-01

Az emberek világszerte átlagosan napi 8 órát töltenek médiafogyasztással idén, a ZenithOptimedia elemzése szerint.Az ügynökség Media Consumption Forecast tanulmánya a médiafogyaszási minták változásait vizsgálta 65 országban - közölte a
Hullámzó gazdasági közhangulat
dátum: 2015-05-19

Az Ipsos 24 országban végzett közvélemény-kutatásának eredményei világszerte a gazdasági közhangulat stabilitását mutatják, hazánkban az ingadozás jellemző. A globális adatok az idei évben 39 és 41 százalék közöttiek, tavaly is nagyjából ugyanennyien minős...
A mobilalkalmazások lettek a vállalkozások új arcai
dátum: 2015-04-29

Az Oracle új tanulmánya szerint az Y generáció közel 55%-a nyilatkozott úgy, hogy egy rosszul működő mobilalkalmazás miatt kevésbé használnák az adott vállalat termékét vagy szolgáltatását.
4 perccel tévézünk kevesebbet
dátum: 2015-04-22

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2015 első negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 5 óra 7 percet töltött a tévékészülékek előtt, 4 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban.A 4-17 éves gyerekek tévénézéssel töltött ideje 3 óra 1...
Ötéves csúcs után idén visszaeshet a közepes méretű felvásárlások piaca
dátum: 2015-04-09

Világszerte 8111 kilátásba helyezett közepes méretű összeolvadási és felvásárlási (M&A) tranzakciót azonosított a BDO International, ami 14,5 százalékkal marad el a tavaly hasonló időszakban közzétett hasonló értéktől. Ezek jelentős része végül különféle o...
Elkészült a globális digitális helyzetkép
dátum: 2015-04-02

A Nielsen felméréséből kiderül: hazánkban is zajlik a digitális forradalom, de a világátlagnál kevésbé gyorsan. A hatvan vizsgált országban a megkérdezettek átlag 69 százaléka gondolja, hogy a személyes kapcsolatokat egyre inkább az elektronikus ...
Hogyan vásárolunk online?
dátum: 2015-03-31

A hazai online vásárlás évek óta töretlenül fejlődik, folyamatosan emelkedik az online boltok száma, az interneten elérhető termékek köre.A magyar online vásárlók közel egyharmada rendszeresen és magabiztosan szerzi be a termékeket az internetről...

Tanulmányok száma: 463    <<<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >>>


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!