mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bíró Gábor
Bíró Gábor
Mediabrands
Operatív igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 463    <<<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  >>>
Kétszámjegyű növekedés az összeolvadások és felvásárlások piacán
dátum: 2015-03-24

Kétszámjegyű növekedés következett be tavaly az összeolvadások és felvásárlások (M&A) piacán Magyarországon, a tranzakciók száma 12 százalékkal, a piac becsült mérete pedig 18 százalékkal nőtt 2013-hoz képest. A befektetők elsődleges célpontjai már hagyomá...
2014-ben az adathalász támadások negyede célozta a felhasználók pénzügyi adatait
dátum: 2015-03-04

A Kaspersky Lab "Pénzügyi kiberveszélyek 2014-ben" című tanulmánya szerint a 2014-ben elkövetett adathalász támadások 28,8 százal...
A digitális reklámpiac 20%-kal nőtt 2014-ben
dátum: 2015-03-04

Digitális reklámeszközökre 49,45 milliárd forintot költöttek a hirdetők 2014-ben. Az IAB Hungary megbízásából a PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft (PwC) végezte el idén is a digitális reklámköltések éves felmérését (...
Televíziós eszközellátottság 2014
dátum: 2015-02-26

2014 őszén közel 3.5 millió háztartás fizetett elő TV-szolgáltatásra Magyarországon. A Nielsen Közönségmérés Alapozó Felmérésének adatai alapján az összes tévés háztartás több mint 70%-ában volt digitális vétel, az IPTV elterjedtsége 10% feletti....
Mennyit tévéztek a magyarok 2014-ben?
dátum: 2015-01-26

Tavaly a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 49 percet töltött a tévékészülékek előtt, három perccel többet, mint egy évvel korábban. Az egy főre jutó napi reklámnézési idő 26 perc volt, ami alatt egy személy átlagosan 86 darab televíziós reklámot láto...
Egy átlagos magyar öt órát tévézik
dátum: 2015-01-14

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2014 negyedik negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 5 órát töltött a tévékészülékek előtt, 3 perccel többet, mint egy évvel korábban. A tévézők nagyobb arányban választották az általános szórakoztató csator...
Így áll a mobilpiac
dátum: 2015-01-13

2015 végére a világ felnőtt lakosságának fele okostelefon-tulajdonos lesz. Ez a milliárdos közönség egyszerre jelent kihívást és lehetőséget a piac szereplőinek. Sokkal több embert lehet majd egyszerre elérni, mint korábban bármikor, de ezen az eszközön so...
Az automatizálás új útjai
dátum: 2015-01-07

Új területeken hódít az online reklámozást forradalmasító automatizált reklámhely-vásárlás, amely már a tévés és az out of home piacon is jelen van.A kültéri reklámszektor digitalizálódik, a tévézési szokások változnak, ráadásul a televíziók mind...
Nielsen: Az időeltolásos tévézés novemberben
dátum: 2014-12-17

2014 novemberében a teljes népesség naponta átlagosan 3.4 percet fordított nem valós idejű televíziós tartalom fogyasztására, ez az idő a teljes tévéhasználat 1.1 százalékát teszi ki.Az elmúlt években folyamatosan nőtt azon személyek száma, akikn...
Ericsson: gondolatátvitel már 2020 előtt?
dátum: 2014-12-11

Az Ericsson ConsumerLab friss jelentéséből az derül ki, hogy a fogyasztók elvárják, hogy a technológia és az összekapcsolhatóság egyre nagyobb szerepet játsszon a mindennapi élet valamennyi területén.A "10 legújabb fogyasztói trend 2015-ben és a ...

Tanulmányok száma: 463    <<<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  >>>


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!