mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kis Gergely
Kis Gergely
eNET/ Budapesti Corvinus Egyetem
ügyvezető igazgató / tanársegéd


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 465    <<<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>
A 2018-as pénzügyi irányelv forradalmasítja a mobil bankolást
dátum: 2017-02-20

Az online vagy mobil bankolás ma a felhasználók többségének már az élet mindennapos részévé vált. Az viszont, hogy az ügyfelek akár teljes irányítást szerezhetnek saját pénzügyi információik felett, még a jövő zenéje. Azonban ez a jövő már nincs is olyan...
Televíziós eszközellátottság 2016-ban
dátum: 2017-02-08

A magyar háztartások 83 százaléka rendelkezik digitális vétellel.2016 őszén több mint 3.5 millió háztartás rendelkezett TV-előfizetéssel, az összes magyar tévés háztartás 91 százaléka. Analóg kábeles vétel 661 ezer háztartásban volt elérhető, töb...
TV piaci körkép 2016
dátum: 2017-01-30

2016-ban a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 42 percet töltött a tévékészülékek előtt, négy perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban.A 18 év alattiak tévénézéssel töltött ideje 3 óra 7 perc volt 10 perccel kevesebb, mint 2015-ben. 18-49 ...
Accenture éves technológiai jelentése
dátum: 2017-01-26

Az "Accenture Technology Vision 2017" jelentése az emberek által az embereknek készített technológiák jövőjét jelzi előre.Az emberek képesek arra, hogy irányításuk alatt tartsák az általuk kifejlesztett technológiákat, hogy ezek alakításával és a...
TV piaci körkép 2016. IV. negyedév
dátum: 2017-01-26

2016 negyedik negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 58 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely 4 perccel kevesebb, mint az előző év ugyanezen időszakában.Nőtt az általános szórakoztató, az ismeretterjesztő, a film- és hírcsa...
Kevesebb új reklámot adott a televíziós csatornák zöme
dátum: 2017-01-04

91-ről 78-ra csökkent az egy televízióra jutó új reklámfilmek száma 2016 első felében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) adatai szerint.A legtöbb új reklámot márciusban mutatták be, túlnyomó többségük pedig továbbra is a nőket célozza ...
TV piaci körkép a harmadik negyedévben
dátum: 2016-10-19

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2016 harmadik negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 16 percet töltött a tévékészülékek előtt, 10 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban.2016 harmadik negyedévében a teljes népesség napo...
Egyre többen térnek át a felhőre, mégis kevesen használják ki az előnyeit
dátum: 2016-10-18

A Cisco támogatásával készült globális kutatás szerint egyre több szervezet tér át a felhő alapú megoldásokra, azonban még mindig kevesen használják ki a platform kínálta üzleti előnyöket. A 31 országban, több mint 6100 informatikai döntéshozó részvételéve...
Sokkal hatékonyabbak vagyunk az okostelefonjaink nélkül
dátum: 2016-10-11

Az okostelefonok elterelik a figyelmünket és csökkentik hatékonyságunkat a munkahelyen. A Kaspersky Lab tanulmánya bizonyítja, hogy 26%-kal vagyunk hatékonyabbak az okostelefonjaink nélkül.Míg az okostelefonok segítenek a kollégákkal való kommuni...
Népszerűek a digitális megoldások Közép-Kelet Európában
dátum: 2016-09-27

Magyarország a digitális számlafizetés terén jóval a régiós átlag fölött van, az okostelefon mellett pedig szívesen használnánk személyi igazolványunkat is fizetésre. Emellett a magyar válaszadók biztonságosabbnak tartják az ujjlenyomat azonosítást, mint P...

Tanulmányok száma: 465    <<<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!