mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hauk Zoltán
Hauk Zoltán
Rádió 1
kereskedelmi igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 466    <<<  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >>>
Az automatizálás új útjai
dátum: 2015-01-07

Új területeken hódít az online reklámozást forradalmasító automatizált reklámhely-vásárlás, amely már a tévés és az out of home piacon is jelen van.A kültéri reklámszektor digitalizálódik, a tévézési szokások változnak, ráadásul a televíziók mind...
Nielsen: Az időeltolásos tévézés novemberben
dátum: 2014-12-17

2014 novemberében a teljes népesség naponta átlagosan 3.4 percet fordított nem valós idejű televíziós tartalom fogyasztására, ez az idő a teljes tévéhasználat 1.1 százalékát teszi ki.Az elmúlt években folyamatosan nőtt azon személyek száma, akikn...
Ericsson: gondolatátvitel már 2020 előtt?
dátum: 2014-12-11

Az Ericsson ConsumerLab friss jelentéséből az derül ki, hogy a fogyasztók elvárják, hogy a technológia és az összekapcsolhatóság egyre nagyobb szerepet játsszon a mindennapi élet valamennyi területén.A "10 legújabb fogyasztói trend 2015-ben és a ...
Cisco Connected World Technology Report: Egyre fontosabb a távmunka és a rugalmas időbeosztás lehetősége
dátum: 2014-12-02

Az X generáció (az 1965 és 1975 között születettek, másképpen "digitális bevándorlók") és az Y generáció (az 1976 és 1995 között születettek) munkavállalói rugalmasabb munkakörülményeket szeretnének, a cégek pedig javarészt igyekeznek megfelelni ezeknek az...
TV piaci körkép 2014 III. negyedév – még többet tévézünk
dátum: 2014-10-20

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2014 harmadik negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 26 percet töltött a tévékészülékek előtt, 3 perccel többet, mint egy évvel korábban. A tévézők nagyobb arányban választották a közszolgálati, ország...
Tévénézés az interneten
dátum: 2014-10-14

A Nielsen Közönségmérés első "TV Plusz" kutatásának célja a hazai többképernyős médiafogyasztás feltérképezése, amelynek az eredményeit most nyilvánosságra hozta.A magyar háztartások 97%-a rendelkezik tévékészülékkel, így összesen 9 millió négy é...
Tablettára cserélhetjük a tankönyveket?
dátum: 2014-10-14

30 éven belül itt a nyelvtanuló tabletta? Nicholas Negroponte, a Massachusetts Institute of Technology (MIT) kutatója szerint 30 éven belül képesek leszünk arra, hogy egy tablettát bevéve egy teljes nyelvet vagy bármilyen más tudásanyagot...
Kaspersky Lab: biztonságosak-e az okosautók?
dátum: 2014-08-25

A Kaspersky Lab és az IAB, Spanyolország vezető marketing és digitális média szervezete bejelentette, hogy elkészült úttörő kutatásuk eredménye, a First Annual Connected Cars Study című tanulmány. A kutatás fő célja, hogy áttekintést adjon az oko...
A tökéletes szappanopera: a brazil elnökválasztás
dátum: 2014-08-22

A brazilok imádják a televíziót. Csaknem minden háztartásban van legalább egy készülék, ami például a hűtőszekrényről egyáltalán nem mondható el. A lakosság több mint kétharmada napi rendszerességgel tévézik. Ez pedig az állam szemében túl veszélyessé t...
Messze még a szemkápráztató forradalom
dátum: 2014-08-18

A 4K, avagy Ultra-HD televíziózás forradalma még legalább öt évig várat magára - derül ki a TDG friss jelentéséből.

Tanulmányok száma: 466    <<<  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >>>


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!