mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hauk Zoltán
Hauk Zoltán
Rádió 1
kereskedelmi igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 466    <<<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >>>
A Magna Global programmatic előrejelzése
dátum: 2015-10-05

Globális szinten az automatizált hirdetési volumen 37 milliárd dollárra nőhet 2019-re.Idén a display és video hirdetési költések 31%-át képviseli.Kiemelt megállapítások: A programozott vásárlási technológia forradalmasítja ...
A Facebook a legerősebb, jobban kihasználhatnák a szponzorok?
dátum: 2015-09-29

Először készült felmérés a magyar labdarúgó csapatok szurkolóinak közösségi média használatáról. A szurkolók nagy része követi a klubokat a webkettes p...
Rádióhallgatottság a nyári hónapokban
dátum: 2015-09-28

A rádióhallgatottsági mérés szerint a magyarok a helyi hírekről leggyakrabban az országos televíziókból, rádióadókból, illetve hírportálok útján értesülnek.A rádiók pozíciói változatlanok, az élen továbbra is a közszolgálati adók követik a Class ...
Közösségi média 2015
dátum: 2015-08-26

A közösségi oldalakról készített felmérést a
Tovább növekszik a mobilhirdetések piaca
dátum: 2015-08-12

A második negyedévben a magyar gazdaság növekedése ellenére - a mobilhirdetések 80 százalékos növekedése mellett -, 2,1 százalékkal csökkent a hazai digitális reklámpiaci bevételi index, a NORI - tette közzé az IAB Médiaszekciója az IAB Hungary tagok beva...
Így mobiloznak az amerikaiak
dátum: 2015-08-10

Az amerikaiak közel fele (40%) nem bírna 24 órát eltölteni a telefonja nélkül. Az amerikaiak nagy része (89%) naponta többször is ránéz a telefonjára, és 36 százalékuk vallja, hogy folyamatosan figyeli és használja nap közben - derül ki a
Tévénézés az interneten
dátum: 2015-08-08

A Nielsen Közönségmérés immáron másodszor készítette el "TV Plusz" kutatását a hazai többképernyős médiafogyasztásról, a tévéműsorok online megtekintésének eszközeiről, gyakoriságáról, tartalmáról és a közönség összetételéről. A 4 éven felüli tévés háztart...
A tévézők több mint negyede streamel
dátum: 2015-08-07

A tévézés új módozatainak hála a GfK MRI riportja hat új tévés közönségtípust azonosított, és körülírta, hogy a fogyasztók miként vegyítik a hagyományos és az újszerű módszereket a tévézésre. A tévézők 28 százaléka használ stream-szolgáltatást - ...
Az innováció határozza meg az OOH jövőjét
dátum: 2015-08-06

A szakma jelen döntései komoly hatással lehetnek az out-of-home piac jövőjére - írja a campaign. A Londoni Közlekedési Vállalat (TfL) kezében annyi...
Időjárási extremitások és a hazai meteorológiai weboldalak látogatottsága a DKT alapján
dátum: 2015-08-05

A DKT (digitális közönségmérési adatok) megbízásából végzett gemiusAudience közönségmérésében részt vevő időjárási weboldalak május óta mért forgalmi adatai alapján úgy tűnik, hogy azokon a napokon, amikor valamilyen hirtelen és negatív változás állt be az...

Tanulmányok száma: 466    <<<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >>>


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!