mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 468    <<<  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  >>>
A tökéletes szappanopera: a brazil elnökválasztás
dátum: 2014-08-22

A brazilok imádják a televíziót. Csaknem minden háztartásban van legalább egy készülék, ami például a hűtőszekrényről egyáltalán nem mondható el. A lakosság több mint kétharmada napi rendszerességgel tévézik. Ez pedig az állam szemében túl veszélyessé t...
Messze még a szemkápráztató forradalom
dátum: 2014-08-18

A 4K, avagy Ultra-HD televíziózás forradalma még legalább öt évig várat magára - derül ki a TDG friss jelentéséből.
Nielsen: tévés piaci körkép II. negyedév
dátum: 2014-07-10

2014 második negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 38 percet töltött a tévékészülékek előtt, 10 perccel többet, mint egy évvel korábban.Az év második negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 38 percet töltött a tévé...
Ha social reklám, akkor Facebook
dátum: 2014-05-22

A közösségi oldalakon zajló reklámozás továbbra is igen gyors ütemben fejlődik, s a felfutás nagy része még mindíg a Facebooknak köszönhető. Még úgy is, hogy az ezt a típusú interaktív hirdetési felületet kihasználó cégek 92 százaléka már jelen van ezen az...
Ettől boldog a magyar
dátum: 2014-05-19

A magyar fiatalok többsége alapvetően boldog, legalábbis ez derült ki a Comedy Central harminc országra - köztük hazánkra is - kiterjedő, három és félezer 15 és 24 év közötti megkérdezésével készült reprezentatív felméréséből. A 64 százal...
Nielsen: tévés piaci körkép I. negyedév
dátum: 2014-04-28

A tévézők nagyobb arányban választották az általános szórakoztató és közszolgálati csatornákat, mint az előző év azonos időszakában, miközben az országos lefedettségű kereskedelmi csatornák részesedése csökkent.2014 első negyedévében a teljes nép...
A magyar háztartások közel kilencven százaléka tv-előfizető
dátum: 2014-04-15

Az év végén több mint 3,5 millió háztartás fizetett elő TV-szolgáltatásra Magyarországon. Az összes tévés háztartás kétharmadában volt digitális vétel az analóg földi sugárzás lekapcsolását követően. Az analóg földi vétel lekapcsolást követően -...
Tévés piaci körkép 2013
dátum: 2014-02-05

Az egy főre jutó napi reklámnézési idő 23 perc volt a magyarok körében, ami alatt egy személy átlagosan 78 darab televíziós reklámot látott. A fiatalok körében emellett nőtt a képernyő előtt töltött idő.A teljes népesség 2013-ban naponta átlagosa...
A tévé helye a lakásban
dátum: 2014-01-07

A tévékészülék legnépszerűbb helye a hálószoba, a legtöbb időt is ebben a helyiségben fordítjuk tévézésre - derül ki a Nielsen Közönségmérés 2013. októberi adataiból.Magyarországon a televízióval rendelkező háztartások felében több televíziókészü...
Pillanatkép az analóg földi lekapcsolás második hulláma után
dátum: 2013-12-20

November végére szinte az összes, korábban analóg földi vétellel rendelkezők váltottak valamely más tévés vételi módra. A lekapcsolás következtében a háztartások 82 százaléka a digitális földi vétel mellett döntött.2013 a digitális átállás éve volt, m...

Tanulmányok száma: 468    <<<  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  >>>


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!