mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 468    <<<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>
Közvetítések a sport jegyében
dátum: 2016-09-06

A Nielsen "Nyár a sport jegyében 2016"című elemzése betekintést nyújt abba, hogyan követték a nézők a Labdarúgó EB és a Riói Nyári Olimpiai Játékok eseményeit.AZ EB időszakában a sport tematikájú műsorok a sugárzási idő 6,3%-át tették ki, melynek...
A mobil eszközöket kommunikációra, a fix eszközöket ügyintézésre használjuk
dátum: 2016-08-30

A GfK Digital Connected Consumer (DCC) felmérésének legfrissebb adatai szerint a hazai internethasználók mintegy napi 209 percet, azaz közel három és fél órát töltenek a világhálón. A legfőbb internetes tevékenységek listáján továbbra is vezet a közösségi ...
Legnépszerűbb műfajok internetes tévézésben
dátum: 2016-08-23

Internetezéshez terjed ami mobil: leggyakrabban használt eszközök a laptop, okostelefon és asztali számítógép. Interneten is néz tévét a négy évesnél idősebb magyar tévéfogyasztó közül minden harmadik (35%), hazai tévés tartalmakat pedig minden h...
Felmérés készült internetes tévézésről
dátum: 2016-07-14

A Nielsen Közönségmérés "TV Plusz" kutatása az internetezési szokásokról, tévéműsorok online megtekintésének eszközeiről, gyakoriságáról, tartalmáról és a közönség összetételéről ad átfoglaló képet.A tévénézés és az internethasználat mind szorosa...
A Criteo 2016 I. negyedévi jelentése a mobil kereskedelemről
dátum: 2016-06-23

A teljesítményalapú hirdetési technológiai piac egyik vezető vállalata, a Criteo közzétette negyedéves mobilkereskedelmi jelentését, amely átfogó elemzést tartalmaz 2016 első három hónapjának online vásárlási trendjeiről és a fogyasztói viselkedésekről. A...
A Cisco Visual Networking Index előrejelzése szerint 2020-ra az internetes adatforgalom megháromszorozódik
dátum: 2016-06-09

Cisco Visual Networking Index előrejelzése szerint az Internet Protocol (IP) alapú adatforgalom 2015 és 2020 között megháromszorozódik, miközben az internethasználók száma több mint egymilliárddal növekszik. A személyes eszközök és a gép-gép közötti (M2M) ...
Minden 25. forintot a neten költenek el a magyarok
dátum: 2016-06-07

A magyar online kiskereskedelmi forgalom az elmúlt években dinamikus növekedést produkált, nem volt ez másképp a tavalyi évben sem. 2015-ben a magyar online kiskereskedelem nettó forgalma először szárnyalta túl az eddig lélektaninak számító 300 milliárd fo...
Az Invitel Nagy Sorozatrajongó tanulmánya szerint a magyarok még mindig barátok közt érzik legjobban magukat
dátum: 2016-05-18

Napjainkban reneszánszukat élik a televíziós sorozatok: a napi sugárzású szappanoperák mellett ma már egészen nagy költségvetésű, magas művészeti színvonalat képviselő drámák és kalandsorozatok is képernyőre kerülnek. Az Invitel kíváncsi volt a hazai trend...
Majdnem minden ötödik magyar alkalmazás használó rendszeresen fizet mobillal
dátum: 2016-05-05

A közlekedés, ételrendelés és párkeresés mellett a szabadidő-szervezési folyamatát is átalakították az okos eszközök. A magyar okostelefon tulajdonosok 95 százaléka használ rendszeresen mobiltelefonos alkalmazásokat. Legtöbbjük közösségi média, kommunikáci...
A magyar háztartások több mint felében van HD-re alkalmas tévékészülék
dátum: 2016-05-04

2014 és 2015 között 7%-kal nőtt a HD adás vételére alkalmas televíziókészülékek száma Magyarországon, derült ki a Nielsen kutatási eredményeiből (Nielsen Közönségmérés, ES15 Alapozó Felmérés, 2015). A főként tévécsatorna nézettség-méréssel foglalkozó cég a...

Tanulmányok száma: 468    <<<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!