mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Szabó Ákos
Szabó Ákos
Adaptive Media
üzletfejlesztési vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 468    <<<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >>>
Rádióhallgatottság a nyári hónapokban
dátum: 2015-09-28

A rádióhallgatottsági mérés szerint a magyarok a helyi hírekről leggyakrabban az országos televíziókból, rádióadókból, illetve hírportálok útján értesülnek.A rádiók pozíciói változatlanok, az élen továbbra is a közszolgálati adók követik a Class ...
Közösségi média 2015
dátum: 2015-08-26

A közösségi oldalakról készített felmérést a
Tovább növekszik a mobilhirdetések piaca
dátum: 2015-08-12

A második negyedévben a magyar gazdaság növekedése ellenére - a mobilhirdetések 80 százalékos növekedése mellett -, 2,1 százalékkal csökkent a hazai digitális reklámpiaci bevételi index, a NORI - tette közzé az IAB Médiaszekciója az IAB Hungary tagok beva...
Így mobiloznak az amerikaiak
dátum: 2015-08-10

Az amerikaiak közel fele (40%) nem bírna 24 órát eltölteni a telefonja nélkül. Az amerikaiak nagy része (89%) naponta többször is ránéz a telefonjára, és 36 százalékuk vallja, hogy folyamatosan figyeli és használja nap közben - derül ki a
Tévénézés az interneten
dátum: 2015-08-08

A Nielsen Közönségmérés immáron másodszor készítette el "TV Plusz" kutatását a hazai többképernyős médiafogyasztásról, a tévéműsorok online megtekintésének eszközeiről, gyakoriságáról, tartalmáról és a közönség összetételéről. A 4 éven felüli tévés háztart...
A tévézők több mint negyede streamel
dátum: 2015-08-07

A tévézés új módozatainak hála a GfK MRI riportja hat új tévés közönségtípust azonosított, és körülírta, hogy a fogyasztók miként vegyítik a hagyományos és az újszerű módszereket a tévézésre. A tévézők 28 százaléka használ stream-szolgáltatást - ...
Az innováció határozza meg az OOH jövőjét
dátum: 2015-08-06

A szakma jelen döntései komoly hatással lehetnek az out-of-home piac jövőjére - írja a campaign. A Londoni Közlekedési Vállalat (TfL) kezében annyi...
Időjárási extremitások és a hazai meteorológiai weboldalak látogatottsága a DKT alapján
dátum: 2015-08-05

A DKT (digitális közönségmérési adatok) megbízásából végzett gemiusAudience közönségmérésében részt vevő időjárási weboldalak május óta mért forgalmi adatai alapján úgy tűnik, hogy azokon a napokon, amikor valamilyen hirtelen és negatív változás állt be az...
Egyre fontosabbak a hírek a közösségi médiában
dátum: 2015-07-31

Az amerikaiak egyre többen használják hírforrásként a Twittert és a Facebookot.A közösségi médiás hírfogyasztás nem az új felhasználók, hanem a meglevők tartalomfogyasztási szokás-változása miatt nő - adta hírül a
Tovább erősödik az online reklámpiac
dátum: 2015-07-14

A ZenithOptimedia reklámköltési előrejelzése szerint 12 kulcspiacon is az internet lesz a legnagyobb reklámszektor.A 12 kulcspiac alkotja a globális reklámtorta 28 százalékát - adta hírül az

Tanulmányok száma: 468    <<<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >>>




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!