mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Maczelka Márk
Maczelka Márk
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.
kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Alfa együttható
Az esemény (műsor vagy idősáv) vonzerejét jellemzi a csatorna többi eseményéhez képest. Számításának módja: az esemény közönségének részesedése a csatorna közönségéből viszonyítva az esemény hosszának részesedésével a csatorna (potenciális) napi műsoridejéből.

Alfa = (RSH% / ESH%) * 100

Ha az alfa index száznál nagyobb, akkor a műsor (vagy idősáv) a csatornán futó többi műsorhoz képest sikeres, mert nagyobb arányban koncentrálta a nézőket, mint amekkora hányadot az adásidőből igénybe vett.


nyomtatható verzió küldés e-mailben



Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!