mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Illisz László
Dr. Illisz László
Heti Válasz
felelős szerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Alapozó Felmérés (Establisment Survey, ES)
Az Alapozó Felmérés a Nielsen Közönségmérés évente megismételt, országos reprezentatív mintán alapuló kutatása. A kutatás minden évben ősszel zajlik, mintegy 5000 háztartás megkérdezésével. A megfigyelt népesség a Magyarországon élő, magánháztartásokban lakó személyek köre, amelynek a tévés magánháztartásokban lakó, 4 éves és annál idősebb személyekből álló almintájából becsüli a Nielsen Közönségmérés a nézőmérő panel súlyszámait, a célcsoportok nagyságát és a csatornák lefedettségét.

nyomtatható verzió küldés e-mailben



AMR (Average Minute Rating)

Exkluzív break

Break

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!