mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Illisz László
Dr. Illisz László
Heti Válasz
felelős szerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Nézett idő (Average Time Viewing, ATV)
Megmutatja, hogy az adott célcsoport tagjai átlagosan hány percig nézték az eseményt. Ezzel a mutatóval mérik többek között a napi tévénézés alakulását. Pl.: ha az összes csatorna teljes adásidejére vonatkozó ATV összege 240 perc, ez annyit jelent, hogy egy fő átlagosan négy órát töltött naponta tévénézéssel.

nyomtatható verzió küldés e-mailben



Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Bolti eladó
[2017-06-27]
Konyhai előkészítő
[2017-06-22]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!