mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Témakörök
| új témakör |

Témakörök száma: 154    <<<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>
Digitális aranyláz, avagy muszáj sietnünk?
létrehozta: mserussi, 2010-09-15  21:10
legfrissebb: aesztergomi, 2011-02-28  08:16
hozzászólások: 1

teljesen egyetértek. főleg formai megoldásokról szól most az aranyláz, a hasznos, azaz nem elsősorban a gadget-örjöngés műfajához tartozó tartalmi kérdések itt az üzleti tevékenység jellege és színvonala miatt nem kerülhetnek egyelőre előtérbe. Sőt, még Kanadában is kiterjedt vélemény, hogy a digitális trendek csúcsterülete, a közösségi média egyelőre gyenge, hanyagolható láncszeme a marketingtevékenységnek a vállalkozások óriási többségénél. merthogy a kisebb vállalatoknak nincs mit mondaniuk....
A digitális átállás reklámpiaci hatása
létrehozta: aesztergomi, 2011-02-27  12:39
legfrissebb: aesztergomi, 2011-02-27  12:39
hozzászólások: 0

Nagyon jó lenne, ha a médiaviszonyokba nemcsak a pénzvilág szólhatna bele!
Amikor 1997-ben olyan videomagnót vettem, ami képes volt úgy rögzíteni egy műsort,hogy a műsorújságban közölt kódot a távirányítóval a videomagnó rözítette és a reklámot nem vette fel, csak a rögzítendő műsort.A tervező mérnökök így tervezték meg, de a pénzvilág hatalmasai
túljártak a tervezőmérnökök és a tv nézők eszén .A műsor kezdési időpontjában még mindig reklámot sugároztak 3-10 percig! Mindig a pénzemberek járnak jól! Ez igazságtalan!
A médiahatóság nem büntette a reklámmal visszaélőket!
A szerbek DVB-T2 kódolást használnak, ami a mi DVB-T rendszerünkkel nem kompatibilis.A szerbeké 30%-al több adatot tud továbbítani.
Csak azt nem tudom, h. a délvidéki magyarok milyen dekódert vegyenek?
1000 ember tv nézése dönti el, hogy tízmillió mit néz a tv-ben?
létrehozta: aesztergomi, 2011-02-27  12:00
legfrissebb: aesztergomi, 2011-02-27  12:00
hozzászólások: 0

Lassan húsz éve etetnek ezzel az AGB nielsen féle misztikummal!
Ki az aki ezt még elhiszi? Ha több mint 800ezer nézi késő este a heti hetest, akkor hogy eshetett ki az SZDSZ párt a parlamentből?
2 millió képes nézni ezt az erkölcsi fertőt, elmebajt az rtl-en? (való(tlan) világ(talan) Ezt sem tudom elhinni!
Nevet vált a Hallmark
létrehozta: Attila75, 2010-11-09  09:24
legfrissebb: aesztergomi, 2011-02-27  11:33
hozzászólások: 1

Tisztelt Hallmark.
Elnézést kérek az iménti írásért.
Nem az új névvel van bajom, hanem a kínálattal.
Én is, mint a többség a családi, ifjúsági, romantikus filmeket szeretem. Ennek tökéletesen megfelelt a Hallmark 2002-ig. Azóta egyre rosszabb lett. Bejöttek az akciók, és azóta már csak az megy a Hallmarkon. Ez bosszantó. Értik. Ez ellen kellene tenni valamit. Az Akciót kiszorítani. Semmi szükség nyomozásra, gyilkosságra. Ez butítás. Nem hiszem el, hogy ettől nőtt meg a csatorna nézettsége. Az akció filmek csak a bűnözőknek jók. Az értelmes ember elítéli az akciót. Kikapcsolja a tévét, ha értik. Inkább nem tévézik, mint akciót nézzen. Nem, hogy 24 órában, az értelmes ember egyáltalán nem szereti az akciót. Így én se. És mivel minden adót elfoglaltak az olyan filmek, így a többség szerintem vagy előfizet egy filmcsatornára, vagy inkább dvd-t néz. Egyik verzió sem jó. Ezért kérem önöket. Legyenek szivesek visszaállítani az eredeti állapotot, amit tudom jól, megváltoztattak. A nézők rovására. Ilyen filmek mellett nem nőni, hanem csökkenni fog a nézettség. Higyjék el.
Tisztelettel:Attila75.
Szaksajtó és PR
létrehozta: egaborjak, 2011-02-11  23:37
legfrissebb: egaborjak, 2011-02-11  23:37
hozzászólások: 0

Twitteres beszélgetéseinkben merült fel, hogy sok esetben nem különbözik a bulvár- és a szaksajtónak kiküldött közlemény, holott a két műfaj tonalitása egész más. Pr-es felvetésre itt nyitnánk fórumot egy ezzel kapcsolatos beszélgetésre, és biztatnánk a kommunikációs szakmát (ügynökségi és vállalati képviselőket egyaránt), illetve szaksajtós kollégáinkat is, hogy osszák meg tapasztalataikat a témában.
Családi Lap: új kiadónál folytatja
létrehozta: somlai38, 2011-01-25  18:46
legfrissebb: somlai38, 2011-01-25  18:46
hozzászólások: 0

Hogyan lehet megnézni a régebbi számok tartalmát?
BTL ügynökséget keres a Sony
létrehozta: tordaibalint, 2011-01-25  16:05
legfrissebb: tordaibalint, 2011-01-25  16:05
hozzászólások: 0

Ez a Sony pályázat olyan nyílt, hogy maga a Sony sem tud róla! Sem a központ, sem az ügyfélszolgálat, se sem a senki... Mi lenne, ha nem lenne nyílt???!!!!!!!
PR ügynökséget választott a Rézangyal
létrehozta: sompalinka, 2010-12-16  12:51
legfrissebb: sompalinka, 2010-12-16  12:51
hozzászólások: 0

Tulajdonképpen normális, mondhatnám szükségszerű lépés a mai túlkínálati piacon. A PR fontossága a pálinka esetében hatványozott, ugyanakkor az említett Társaság esetében ez csak akkor lesz értékelhető, ha a fogyasztóközönség a minőségi PR mögött, szakmamailag színvonalas terméket érzékel. Tehát, ha a Társaság feladja eddigi nem túl szimpatikus, helyenként szakmaiatlan magatartását, filozófiáját, "gyenge termék, erős PR", akkor az ezzel ellentétes magatartás, az "erős termék, erős PR" sikereket hoz! Ez a lehetőség bennük van!
Előfizetős szolgáltatás az Antenna Hungáriától
létrehozta: gaborzs9817 , 2010-06-29  15:46
legfrissebb: Attila75, 2010-11-09  09:29
hozzászólások: 17

A honlapon egész jókat írnak erről a szolgáltatásról, persze ki ne dícsérné magát, ha a nyereség a cél.. Szóval ha valakinek van személyes tapasztalata, kérem ossza meg velünk..
Magyar képviselettel a Hallmark Channel tulajdonosa
létrehozta: chafiras, 2007-08-17  16:03
legfrissebb: Attila75, 2010-11-09  09:16
hozzászólások: 1

Sziasztok!
Valaki megtudná mondani, hogy végleg befejeződött a McLeod lányai sorozat, vagy a közeljővőben lesz folytatása?
Témakörök száma: 154    <<<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!