mediainfo - Médiások médiája
Közönségmérés hírlevélhírek | tanulmányok | mediainfo.huszakmai partner:Nielsen

Bánki Tamás
DrLinkedin
Alapító, Tulajdonos, Linkedin tréner


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
legfrissebb hírek vegyesen, illetve külön-külön hírkategóriánként
Női Labdarúgó VB - 2019
2019-07-11 12:25 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Az egyhónapos rendezvényre Magyarországon több mint kétmillióan voltak kíváncsiak.

Heti nézettség: RTL Klub dominancia
2014-04-08 10:11 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A 14. heti nézettségi listán a Barátok Közt végzett az első helyen. Nemkülönben a dobogó második és harmadik fokán is az RTL Klub műsorai kaptak helyet.

A digitális nézők nyomában
2014-03-07 11:43 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Eddig a televízió és az internet mérése élesen különvált, pedig már napjainkban átfedés van a két kommunikációs csatorna között, így a közönségmérés is ezt a tendenciát kell, hogy kövesse.


Nielsen: az appok lekörözik a weboldalakat a médiában
2014-03-07 11:43 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A Nielsen Közönségmérés nyilvánosságra hozta az amerikaiak mobil tartalom fogyasztásának mennyiségét és milyenségét 2013-ban.



A keresőképesek inkább rádióznak
2014-02-13 12:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Arról már több írás is megjelent, hogy mennyire népszerű a rádióhallgatás, viszont arról már kevesebb szó esett, hogy kik és milyen körülmények között hallgatják azt.


További hírek:

Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Heti nézettség: RTL Klub dominancia
2014-04-08 10:11 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A 14. heti nézettségi listán a Barátok Közt végzett az első helyen. Nemkülönben a dobogó második és harmadik fokán is az RTL Klub műsorai kaptak helyet.

A digitális nézők nyomában
2014-03-07 11:43 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Eddig a televízió és az internet mérése élesen különvált, pedig már napjainkban átfedés van a két kommunikációs csatorna között, így a közönségmérés is ezt a tendenciát kell, hogy kövesse.


Partnerségben a Nielsen és a CBS
2014-02-04 10:14 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A kutatóintézet és az amerikai médiavállalat több évre meghosszabbította eddigi együttműködését, amelyben a többképernyős elérés kapta a hangsúlyt.



További hírek:

Nielsen: az appok lekörözik a weboldalakat a médiában
2014-03-07 11:43 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A Nielsen Közönségmérés nyilvánosságra hozta az amerikaiak mobil tartalom fogyasztásának mennyiségét és milyenségét 2013-ban.



A keresőképesek inkább rádióznak
2014-02-13 12:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Arról már több írás is megjelent, hogy mennyire népszerű a rádióhallgatás, viszont arról már kevesebb szó esett, hogy kik és milyen körülmények között hallgatják azt.

Női Labdarúgó VB - 2019
2019-07-11 12:25 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Az egyhónapos rendezvényre Magyarországon több mint kétmillióan voltak kíváncsiak.



Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!