mediainfo - Médiások médiája
Közönségmérés hírlevélhírek | tanulmányok | mediainfo.huszakmai partner:Nielsen
Kosár Zoltán
Kosár Zoltán
Media Balance Kft.
értékesítési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
legfrissebb hírek vegyesen, illetve külön-külön hírkategóriánként
TV piaci körkép 2022
2023-01-31 11:15 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
2022-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 55 percet töltött a tévékészülékek előtt,
amely megegyezik a 2021-es tévénézési idővel.

TV piaci körkép 2022. III. negyedév
2022-10-25 15:06 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2022 harmadik negyedévében naponta átlagosan 4 óra 31 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt.

TV piaci körkép 2022. II. negyedév
2022-07-19 13:35 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2022 második negyedévében naponta átlagosan 4 óra 41 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: alig 1 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban.

TV piaci körkép 2022. I. negyedév
2022-04-22 12:53 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A teljes, 4 évnél idősebb népesség tagjai naponta átlagosan 5 óra 22 percet tévéztek, ami 10 perccel több 2021 első negyedévéhez képest.

TV piaci körkép 2021
2022-01-31 17:10 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt,
amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő.


További hírek:

Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
TV piaci körkép 2022
2023-01-31 11:15 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
2022-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 55 percet töltött a tévékészülékek előtt,
amely megegyezik a 2021-es tévénézési idővel.

TV piaci körkép 2022. III. negyedév
2022-10-25 15:06 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2022 harmadik negyedévében naponta átlagosan 4 óra 31 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt.

TV piaci körkép 2022. II. negyedév
2022-07-19 13:35 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2022 második negyedévében naponta átlagosan 4 óra 41 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: alig 1 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban.



További hírek:

Nielsen: az appok lekörözik a weboldalakat a médiában
2014-03-07 11:43 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A Nielsen Közönségmérés nyilvánosságra hozta az amerikaiak mobil tartalom fogyasztásának mennyiségét és milyenségét 2013-ban.



A keresőképesek inkább rádióznak
2014-02-13 12:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Arról már több írás is megjelent, hogy mennyire népszerű a rádióhallgatás, viszont arról már kevesebb szó esett, hogy kik és milyen körülmények között hallgatják azt.

Női Labdarúgó VB - 2019
2019-07-11 12:25 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Az egyhónapos rendezvényre Magyarországon több mint kétmillióan voltak kíváncsiak.



Ön melyik őszi konferenciát várja a legjobban?

Internet Hungary

Brand Festival

Marketing Summit

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!