mediainfo - Médiások médiája
Közönségmérés hírlevélhírek | tanulmányok | mediainfo.huszakmai partner:Nielsen
Kaprinay Zoltán
Kaprinay Zoltán
Bónusz Brigád
alapító, vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
legfrissebb hírek vegyesen, illetve külön-külön hírkategóriánként
TV piaci körkép 2022
2023-01-31 11:15 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
2022-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 55 percet töltött a tévékészülékek előtt,
amely megegyezik a 2021-es tévénézési idővel.

TV piaci körkép 2022. III. negyedév
2022-10-25 15:06 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2022 harmadik negyedévében naponta átlagosan 4 óra 31 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt.

TV piaci körkép 2022. II. negyedév
2022-07-19 13:35 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2022 második negyedévében naponta átlagosan 4 óra 41 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: alig 1 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban.

TV piaci körkép 2022. I. negyedév
2022-04-22 12:53 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A teljes, 4 évnél idősebb népesség tagjai naponta átlagosan 5 óra 22 percet tévéztek, ami 10 perccel több 2021 első negyedévéhez képest.

TV piaci körkép 2021
2022-01-31 17:10 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt,
amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő.


További hírek:

Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
TV piaci körkép 2022
2023-01-31 11:15 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
2022-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 55 percet töltött a tévékészülékek előtt,
amely megegyezik a 2021-es tévénézési idővel.

TV piaci körkép 2022. III. negyedév
2022-10-25 15:06 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2022 harmadik negyedévében naponta átlagosan 4 óra 31 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt.

TV piaci körkép 2022. II. negyedév
2022-07-19 13:35 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2022 második negyedévében naponta átlagosan 4 óra 41 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: alig 1 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban.



További hírek:

Nielsen: az appok lekörözik a weboldalakat a médiában
2014-03-07 11:43 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A Nielsen Közönségmérés nyilvánosságra hozta az amerikaiak mobil tartalom fogyasztásának mennyiségét és milyenségét 2013-ban.



A keresőképesek inkább rádióznak
2014-02-13 12:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Arról már több írás is megjelent, hogy mennyire népszerű a rádióhallgatás, viszont arról már kevesebb szó esett, hogy kik és milyen körülmények között hallgatják azt.

Női Labdarúgó VB - 2019
2019-07-11 12:25 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Az egyhónapos rendezvényre Magyarországon több mint kétmillióan voltak kíváncsiak.



Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!