mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Sokakat megbetegít a munkahelyi stressz
2007-11-27 09:27 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A marketinggel, médiával foglalkozók életstílusa sem a nyugalomról és a felhőtlenül végig kávézott napokról szól, így érdekes tanulságokkal szolgálhat a Canon európai felmérése.

A Canon Európa 18 országában járt utána az "irodai erőszak" okainak. Kiderült, hogy az európai munkahelyeken 50 százalékban az értelmetlen megbeszélések dühítik a kollégákat, és 48 százalékukat a munkahelyi faragatlanság hozza ki a sodrából; elsősorban ez utóbbi okoz a tettlegességig fajuló kirohanásoknak.

A vizsgálat apropóját az a tény adta, miszerint a munkából való kiesések feléért a munkahelyi stressz okolható. 2007-ben az Európai Unió már több mint 20 milliárd eurót fordított a stressz kiváltotta betegségek kezelésére.

Terjedőben az "irodai erőszak"

Az ICM Research által 2007. augusztusában végzett, közel 2000, köztük 75 magyar irodai dolgozó viselkedését és tapasztalatait vizsgáló online felmérés arra irányult, hogy megismerje, milyen tényezők váltanak ki esetenként tettlegességig fajuló dühöt Európában az irodai dolgozókban.

Kiderült, hogy a dolgozók 83 százaléka szemtanúja volt már valamely munkatársa kiborulásának. Az északi országok dicsekedhetnek a legnyugodtabb dolgozókkal, hiszen ott a megkérdezetteknek csak a 68 százaléka találkozott a jelenséggel munkahelyén. Olaszország hű maradt temperamentumával szerzett hírnevéhez: szinte minden olasz dolgozó (94%) tanúja volt már valamelyik munkatársa dühkitörésének. A válaszadók 63 százaléka állította magáról, hogy vele is előfordult, hogy kifakadt a munkahelyén.

következő oldal >>




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!