mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakner Bertold
Lakner Bertold
neo
kreatívigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Több csatornán nyomul a H.O.M.E.
2008-03-31 09:46 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az Aheadmedia események támogatása mellett egyéb eszközökkel is promotálja a design- és stílusmagazin lapszámait ezekben a hónapokban.

Megjelent a H.O.M.E. designmagazin második lapszáma. A magazin több, mint tíz éve van jelen az osztrák és német lappiacon, a közelmúltban elérte a 100 ezres példányszámot. 2007 decemberében indult el a lap közép-európai kiadása, amely Csehországban, Szlovákiában, Szlovéniában és Magyarországon debütált.

A közelmúltban lezajlott Lakástrend&Design kiállításon főtámogatóként volt jelen a H.O.M.E. magazin 100 négyzetméteres standjával. A magazin saját standdal várta a WAMP Vasárnapi Designpiac és a Passzívház építészeti szakkonferencia látogatóit is februárban, március utolsó hétvégéjén pedig a Greenexpo kertészeti kiállításon is ilyen formában promótálja magát a kiadvány.

A decemberben megjelent első lapszámhoz kapcsolódó eladáshelyi és budapesti közterületi citylight-kampány, valamint a Lakástrend&Design kiállításon való jelenlét mellett a magazint más ATL és BTL eszközökkel is támogatta a H.O.M.E. kiadója.

Elsőként a Lufthansával kötött együttműködést az Aheadmedia, melynek értelmében a repülőtársaság járatain 4000 példányt osztanak szét a Budapestre vagy Budapestről business classon utazók között.

Ezen kívül a kiadó a Pressinform PR-ügynökség segítségével 20 ezer emailcímre küldte szét előfizetői ajánlatát, melyben a kétéves előfizetést egy Ryanair repülőjegy-vócserrel kombinálják. Ugyanezt az ajánlatot tartalmazta az a flyer is, melyet 16 ezer példányban a HVG előfizetői példányaiba húzatott be a kiadó március második hetében.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!