mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Csermely Ákos
Csermely Ákos
Média Hungária konferenciairoda
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Futóversenyeket támogat a Storck
2008-04-29 09:12 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az édességgyártó ostyaszelet-márkájával az aktív életmód támogatását tűzte kis célul.

A Storck terméke, a Knoppers ostyaszelet 2008-ben újra futóversenyeket támogat - a hat állomásból álló sorozaton való megjelenéssel az egészséges életmódra kívánják felhívni a figyelmet. A versenyzők a futamok végén teljes kiőrlésű gabonából készült könnyű ostyaszeletet kapnak ajándékba a befutó csomagokban.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Béta együttható

Break

SHR% (közönségarány)

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!