mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Gáll Zsolt
Insomnia Middle East WLL
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Hordja a híreket a pólóján!
2008-05-14 09:20 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Érdekes, új szolgáltatással jelentkezett a CNN nemrégiben: bárki a szívén viselheti a legújabb hírek sorsát. Mármint szó szerint is.

Egyelőre béta verzióban fut a CNN legújabb, jópofa szolgáltatása. A nagy presztízsű hírcsatorna pólóboltot indított az interneten. A felhasználók a http://www.cnn.com/tshirt/allshirts/ oldalon válogathatnak a címek közül. Így aztán - a póló színének és méretének meghatározása mellett - mindenki maga választhatja ki, hogy félresikerült randiról, életmentésről vagy bebörtönzött apukáról akar e sajátos módon hírt adni.



A CNN weboldalára látogatva mindenki láthatja, melyek az épp elérhető címek, lévén a legfrissebb hírek között kis ikon jelzi, hogy melyek a "póló képesek". Ha valakinek megtetszik egy cím, jobb ha siet, mivel addig elérhető pólókészítéshez, míg a hír ki nem csúszik a legfrissebb szekcióból.

A CNN póló megrendelése után automatikusan megosztható a Facebook-on, ami egyedi módja a hírcsatorna népszerűsítésének a fiatalok egyik kedvenc fórumán. Ha valaki olyannyira büszke az új pólójára, hogy abban fényképezkedik, mondjuk nyaraláskor, feltöltheti a képeket, és elküldheti a szerkesztőségnek is.

A pólók jelenleg 15 dollárba kerülnek, online megrendelhetőek, a CNN-rajongók pedig az interneten követhetik a tranzakció gyakorlati részét is, miszerint hogyan áll a rendelés vagy mikorra várható póló, esetleg van-e valamilyen elakadás.

Az árazást nézve nem a bevételekre hajt a CNN; a megoldás viszont kíválóan alkalmas arra, hogy közelebb hozza az olvasói/nézői/látogatói közösséget, s kicsit más oldaláról mutassa meg a hírfogyasztást, abból az intellektuális tevékenység mellett élményt is kreálva.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!