mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Soós Gergely
Soós Gergely
neo
alapító-ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Google: rákattantunk az ingatlanokra
2008-05-29 15:26 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A tavasz hagyományosan erős időszak az ingatlanvásárlás, építkezés, lakásfelújítás területén, ezért ebben a témában közölt a Google áprilisra vonatkozóan tematikus rangsort.

Mint minden évben, idén is a tavasz beköszöntével ugrik meg a családi házak és lakások iránti kereslet, és ilyenkor jön meg az emberek kedve arra is, hogy felújítsák lakásukat vagy kicsinosítsák kertjüket.

A legnépszerűbb kulcsszavaknál előkelő helyen szerepelnek a legáltalánosabb kifejezések, azaz az ingatlan (1.), albérlet (2.) és lakberendezés (3.). A következő helyen levő construma (4., ill. a legdinamikusabban növekvő keresőkifejezések között 1. és 5.) viszont már tipikus szezonális keresőszó - hiszen idén is április elején rendezték meg az egyik legjelentősebb hazai építőipari szakkiállítást, a Construmát.

Sokakat a hamarosan ránk köszöntő nyári kánikula foglalkoztatja: a meleget nehezen bírók légkondicionálókat (klíma, 7., ill. 8.) keresnek, akik pedig a környezettudatos energiafelhasználás hívei, a napkollektorok (9., ill. 14.) iránt érdeklődnek. A nyári nagy melegek az építtetők számára is fontos szempontot jelentenek, ezt bizonyítja a hőszivattyú 17. helye.

A lakásvásárlás az egyik legnagyobb teher, valószínűleg ezért is keresnek olyan sokan információkat a lakáshitelekről (12., ill. 20.) és a szocpolról (11., ill. 19). Ez a teher viszont nem csak pénzügyi, hanem adminisztratív értelemben is súlyos, ez lehet az oka a földhivatalra (8.) és az adásvételi szerződésekre (19., ill. 13.) irányuló kereséseknek.

A lista egy első hallásra talán meglepőnek tűnő kifejezést is tartalmaz. A korábbi hónapokhoz képest sokkal többen kerestek a tanya (4.) szóra, ami akár azt is jelentheti, hogy a mindennapi hajtástól, zajtól, kosztól és szmogtól kimerült városlakók a civilizációtól kicsit távolabb próbálják kipihenni fáradalmaikat.

A legnépszerűbb kulcsszavak:
1. ingatlan
2. albérlet
3. lakberendezés
4. construma
5. sziklakert
6. kert
7. klíma
8. földhivatal
9. napkollektor
10. kerti tó
11. szocpol
12. lakáshitel
13. térkő
14. faház
15. pergola
16. kerti bútor
17. hőszivattyú
18. költöztetés
19. adásvételi szerződés
20. rönkház

A legdinamikusabban növekvő kulcsszavak:
1. construma
2. sziklakert
3. kerti grill
4. tanya
5. konstruma
6. kerti tavak
7. kútfúrás
8. klima
9. gipszkarton
10. albérlet
11. költöztetés
12. pergola
13. adásvételi szerződés
14. napkollektor
15. redőny
16. háztervek
17. faházak
18. rönkház
19. szocpol
20. lakáshitel


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!