mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bauer András
Bauer András
Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi docens


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Napelemes plakátok a Frito-Lay kampányában
2008-06-16 12:33 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

SunChips márkáját, illetve zöld elkötelezettségét reklámozta nemrégiben ily módon a PepsiCo chipses divíziója az Egyesült Államokban.

A kanadai Juniper Pack ügynökség tervezte meg azz az integrált kampányt, melyben a különleges közterületi megoldások mellett sajtóhirdetések, tévéreklámok és a Facebook-on keresztüli kommunikáció is szerepelt.



A zöld kampányok az utóbbi időben az érdeklődés és egyben a támadások kereszttüzébe is kerültek, mivel sok cég nem stratégiája szerves részeként kezeli a témát, inkább csak promóciós okokból "zöldül be".

Gannon Jones, a Frito-Lay marketing alelnöke elmondta, hogy a napelemes panelek kialakítása drágább volt, mint maga a kampány, tehát nincs arról szó, mint sok más esetben, hogy a "jótétemények promotálása" drágább, mint maga az adomány vagy egyéb fejlesztés, figyelemfelkeltés összege.

A napenergiával készült óriásplakát mellett olyan sajtóhirdetés is szerepel a kampányban, ami a nap felé tartva láthatóvá teszi a lap másik oldalán szereplő feliratot. A cég szerint a maga módján ez a hirdetés is "napelemes".


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!