mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Három új megbízáson dolgozott a Carbon Group
2008-06-19 09:22 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Pro bono feladatot is vállalat a kommunikációs ügynökség a Múzeumok Éjszakája kapcsán.

A Carbon Group a Múzeumok Éjszakája alkalmából tervezett kreatív anyagokat a Magyar Nemzeti Galériának. A cég ezt megelőzően is vállalt hasonló pro bono feladatokat; többek között a gyermekek médiatudatosságra neveléséért alakult Médiatudor program komplex bevezető kampányát is az ügynökség készítette.

A Carbon Group az utóbbi hónapban a Cisco Systems felkérésére két, a KKV szektort megcélzó kampányt készített. Az egyik fókuszában az UC 500 termék- és szolgáltatáscsomag, a másikéban az "Easy Lease" finanszírozási csomag állt. Az első esetben a nem brandingelt online bannerkampányhoz tanácsadói mikroszájt(www.telefonszamladieta.hu), blog és ajánlati honlap is csatlakozott. A második esetében nagyrészt print felületek, szórólapok, online banner, landing page és e-DM eszközök szerepeltek. A Cisco kampányokban a stratégia kialakítása, valamint médiatervezés és -vásárlás is az ügynökség feladata volt.

Az Unilever Delikát 8 márkája "Főzzünk játszóteret" programjához kérte fel a Carbon
Groupot szájreklám koncepció kialakítására. Az ügynökség két stratégiai koncepcióval támogatta a Delikát 8 márkát. Az egyikben "kulcsosgyerekek" járták a várost és a szerkesztőségeket, ráirányítva a figyelmet a játszóterek hiányának problémájára, a második esetben a Millenáris Parkban szervezett a Delikát 8 gyermeknapi programot. Ezekben a kampányokban a Carbon Group stratégiai és dizájnfeladatokat látott el.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!