mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Király András
Király András László
The Cook Kft.
projekvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Fittőrséggel kampányol a Lipton
2008-06-30 09:40 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Június közepén indult el a Lipton citromos tea országos promóciója.

Június 16-án startolt a tea országos promója, amely a megváltozott ízből eredő frissítőbb, citromosabb élményre, s a fogyasztók ebből eredő fittségére helyezi a hangsúlyt. Ezért alakult meg a Fittőrség csapata, amely a forgalmas közterületeket, irodaházakat járva termékmintákat ad át a fogyasztóknak, illetve utcai kóstoltatással hívja fel a promócióra a figyelmet.



Az aktivitást kiegészíti "Lipton büntetőcédulák" kihelyezése is a parkoló autókra. A kis sárga zacskóban elhelyezett szórólap a termékről ad bővebb információt, és arra figyelmeztet, hogy a környéken lévő Fittőrségtől átvehető a termékminta. A csapat egy sárga színű amerikai Ford Crown Victoria típusú rendőrautóval és egy hűtőautóval járja a várost, a tagok pedig sárga rendőrruhát viselnek.

A promóciót instore aktivitás is támogatja június-júliusban a nagy hipermarketekben, nyáron a F.Á.Ü. Zrt. által támogatott fesztiválokon, ősszel pedig egyetemeken, főiskolákon is találkozhatunk vele. A promóciót a UP Hungary bonyolítja le. Az ügynökség tenderen nyerte el a megbízást tavaly év végén.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!