mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Maczelka Márk
Maczelka Márk
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.
kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A ruházati szegmensben szerzett ügyfeleket a Mood
2008-11-18 09:42 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Fehérnemű üzlet és sportruházati márka szerepel a Mood Media novemberi ügyfelei között.

Az adidas ebben hónapban promócióra szabottan használja a zenét. A havonta változó kirakati és fókusztéma novemberban az adidas Originals kollekció. A retro stílusú termékekkel a márka elsősorban a 15-25 éves fiatalokat szólítja meg, ezért nagy hangsúlyt fektet a zenahasználatra a promóció alatt.

Ennek nyomán az eredetileg használt sportos, magasabb ütemszámú elektronikus és dance zenét lecserélték abban a 16 üzletben, ahol a "retro" promóció zajlik. A speciális retro mixet, melyet a 80-as évek zenéiből állítottak össze, a Mood Media és az adidas közösen válogatta.

Ezen túlmenően az új ügyfelek közé lépett a magyar tulajdonú Konkurencia fehérnemű. A 12 bolttal rendelkező hálózat három legnagyobb területű üzletében (Campona, Mammut, Westend) az audiorendszer kivitelezésével és a háttérzenei szolgáltatással a Mood Mediát bízták meg. A 16-45 éves korosztálynak lassabb tempójú, lounge zene szól, melyet a november-decemberi időszak alatt karácsonyi dalokkal egészítenek ki.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!