mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Szabó Ákos
Szabó Ákos
Adaptive Media
üzletfejlesztési vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Kampányol az 'anti cipő'
2008-11-20 09:35 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Intenzív kommunikációba kezdett a lábbeliket forgalmazó MBT Magyarország.

Az MBT idehaza 70 üzlettel rendelkezik, és ízületkímélő lábbeliket forgalmaz. A márka kitalálója egy svájci mérnök, aki tanulmányozta a kenyai maszájok életmódját, és rájött, hogy ők nem ismerik a hát,- és derékfájdalmat. Járásukat elemezve aztán elkészült a mezítlábas lépkedést utánozó lábbeli.

A reklámkampány elsősorban rádió-, sajtó és online felületen zajlik, és célja a maszáj mezítlábas technológiára épülő MBT lábbelik népszerűsítése. A karácsonyi aktivitást szeptembertől pr-kampány vezette fel, amely életmód és divat magazinokban futott. Az "anti-cipő" kampányhoz celebek is társultak - többek között Kokó, Geszler Dorottya, a Rippel fivérek, Katus Attila, Szentgyörgyi Rómeó és Oszvald Marika.

A reklámkampány novemberben indult a Cosmopolitan és az FHM divatmellékletében való megjelenéssel, ezt egészítik ki a Juventuson és a Sláger Rádióban futó szpotok, melyekben sztárok mondják el véleményüket az cipőről. A kommunikáció a karácsony előtti hetekre csúcsosodik ki, amikor női, férfi és tini magazinokban jelennek meg hirdetések, pr-cikkek. Az online megjelenések a Sanoma portfolióján futnak. Televíziós nyereményjátékokban is részt vesz a márka, a TV2 Mokka és Napló, illetve a Magyar Televízió Főtér című műsoraiban.

"Az MBT ismertsége az elmúlt egy-két évben robbanásszerűen megnőtt, amit - bár egyre szélesebb körű marketingtevékenységet is végzünk -, leginkább maga a termék vívott ki magának a pozitív szájpropaganda révén. Egyelőre elsősorban azok az emberek találnak ránk, akik valamilyen mozgásszervi problémára keresnek megoldást. Célunk, hogy bővítsük ezt a kört a megelőzés, az egészséges fogyás és az alakformálás iránt érdeklődők elérésével" - mondta el a kampány apropóján Szabó-Kocsis Krisztina, az MBT Magyarország marketingvezetője.

Az MBT reklámügynöksége a KRQ Communications, amely felkérés alapján kapta a megbízást.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!