mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kosár Zoltán
Kosár Zoltán
Media Balance Kft.
értékesítési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Szerelmes beceneveket keres a Vodafone
2009-02-05 09:49 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A mobilcég a Valentin-napot vezeti fel vacedlival, cicaprücsökkel és fókabojtorjánnal.

Valentin napi kampányában az ország legkedvesebb becézőszavát keresi a Vodafone. A www.mukibuci.com honlapon vehetnek részt a felhasználók a "becézőversenyben", ahol nemcsak szavazhatnak, hanem maguk is javasolhatnak becézéseket.



2009. február 9-ig lehet szavazni, a győztes becenévre pedig Valentin-napon derül fény. A Vodafone február 14-én újságokban, plakátokon és egy 20 méteres építőhálón közli az eredményt. Az első 50, legtöbb szavazattal rendelkező becenév megalkotója pedig egy-egy pólót kap ajándékba, rajta az általa kitalált kifejezéssel.



A becézőversenyt közterületi, sajtó és online kampány harangozza be. Utóbbihoz YouTube videó is kapcsolódik:





Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!