mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kandikó József
Dr. Kandikó József
Edutus Főiskola
Főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az utcai bútor fellendítette a Decaux-t
2002-02-17 22:12 [MediaGuardian.co.uk & WARC]

A JC Decaux, amely Európa legnagyobb közterület specialistája, sikeresen átvészelte a hirdetési piac csökkenését, és a tavalyi évben 9 százalékkal, 950 millió dollárra nőttek a bevételei.

Annak ellenére, hogy a médiaipar egészére 3-5 százalékos csökkenés volt a jellemző, a francia cég még mindig növekedni tudott. Jean-Francois Decaux vezérigazgató szerint a csoport jármű hirdetési részlegét, illetve az óriásplakát egységet érzékenyen érintette a reklámpiac visszaesése, de az utcai bútor üzlet továbbra is jól működött. A közeljövő nagyon vegyes eredményeket hozhat: "Az óriásplakát üzletág nehezen átlátható, de úgy tűnik a hanyatlás lelassult. A közlekedési, illetve repülőtéri reklámozás azonban továbbra is hanyatlik, és nem várhatunk javulást az év második fele előtt." Várhatóan a csoport ebben az évben amerikai tevékenységére fog koncentrálni, ahol a legnagyobb riválisoknak számító Infinity-vel, illetve a Clear Channel-lel akarja felvenni a versenyt.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!