mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Szántó Gábor
Szántó Gábor
DDB Reklámügynökség
Head of Innovation and Digital


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Online segítség a helyi tévéknek
2009-05-08 09:30 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Internetes 'sajtó tárhely' kezdte meg a működését nemrégiben.

A Freepress24.tv ötletgazdája és alapítója Zolcer János televíziós szakember, aki annak idején a Pro7, az RTL Klub, a DUNA II Autonómia, illetve az info-24.tv csatornák alapításánál is közreműködött. Az oldal üzemeltetője pedig az info-24.tv Zrt., amely a hasonló nevű kábelcsatornát is működteti.

"Egy hazai kereskedelmi csatorna producereként tisztában vagyok azzal, hogy milyen nehéz helyzetben vannak a regionális és kisebb vidéki tévék, rádiók, helyi lapok. Viszonylag sok műsoridejük van, de kevés műsoruk. Saját forgatásra alig van lehetőségük. Egy vidéki tv nem tud stábot küldeni Budapestre. Ezért a több mint 120 vidéki csatorna nem tud a fővárosi eseményekről, sajtótájékoztatókról saját anyagot készíteni. Mi a sajtóesemény szervezőivel állapodunk meg és megrendelésre elkésztjük a riportokat, tudósításokat broadcast, vagyis televíziós sugárzási minőségben" - foglalja össze az oldal célját Zolcer János.



A site-on a televíziók mellett a rádiók, illetve az online médiumok és a print lapok is találhatnak ingyenes sajtóanyagokat, beágyazható videók, szerkeszthető hanganyagok, illetve a filmekből készített fotók és szövegek formájában. Az oldal üzleti modellje szerint a bevételek abból a díjból származnak, melyet a sajtóanyagok elhelyezői fizetnek anyagaik kihelyezéséért cserébe.

"A sajtóanyagok szabadon felhasználhatók és ami nagyon fontos, szabadon is szerkeszthetők. Az oldal egy sajtó tárhelyként működik, a hagyományos sajtótájékoztatókat is helyettesíti s a megrendelőink üzenetét a teljes magyar médiához eljuttatjuk" - teszi hozzá a producer, aki szerint az elmúlt két hónapban több mint 200 hazai médium - köztük a legnagyobbak is - regisztráltak és töltöttek le anyagokat.

A Freepress24.tv a tervek szerint nem áll meg a határon. Zolcer tájékoztatása szerint irodát hoztak már létre Magyarországon kívül Németországban, Csehországban és Szlovákiában is.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!