Gerillázott a Hangoskönyv Kiadó
2009-06-15 09:34 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A kiadó eddig csak hagyományos ATL kampányokkal népszerűsítette könyveit, most a kiadvány témája miatt váltott.
Gerilla kampánnyal népszerűsítette Mira Kirshenbaum amerikai pszihoterapeuta "Amikor a hűségesek hűtlenkednek" című könyvét az életmód kiadványokra szakosodott Hangoskönyv Kiadó. A 2009. június 11-ig megjelenést felvezető aktivitás az elmúlt hetekben futott budapesti plázákban, kávézókban, fodrászatokban és fitnesztermekben. Az ötletadó-kivitelező a Mimóza Kommunikáció volt.
A könyv arra keresi a választ, hogy mi a teendő akkor, amikor a hűtlenség rányomja a bélyegét mindennapjainkra, és azokhoz szól, akik a kettős kapcsolat csapdájában vergődnek. "Elsősorban a könyv témája miatt döntöttünk úgy, hogy a kiadó történetében először a klasszikus ATL kommunikáció helyett gerillamarketinget vetünk be. Olyan lehetőséget kerestünk, amely a megszokott módszerektől teljesen eltérő, meghökkentő, izgalmas és titokzatos" - mondta el Vajda Mályi Zsuzsa, a kiadó ügyvezetője.
A kampány május 27-én indult, és egyik elemeként csókolózó párokról készült paparazzi képeket találhattak a fogyasztók borítékokban, különféle helyszíneken. A hatféle fekete-fehér fotó hátulja a
Veledismegtortenhet.com webcímet és különböző, a szeretői viszonyok létrejöttével kapcsolatos kérdéseket tartalmazott, amelyekre persze a válaszokat Mira Kirshenbaum könyve adja meg.
A website fórumán június 11-ig, azaz egészen a megjelenésig csak találgathatták a látogatók, hogy mi vagy ki áll a kampány hátterében. Az oldalon kizárólag egy számláló jelezte számukra, hogy hamarosan választ kapnak kérdésükre.