mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Bánki Tamás
DrLinkedin
Alapító, Tulajdonos, Linkedin tréner


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Gerillázott a Hangoskönyv Kiadó
2009-06-15 09:34 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A kiadó eddig csak hagyományos ATL kampányokkal népszerűsítette könyveit, most a kiadvány témája miatt váltott.

Gerilla kampánnyal népszerűsítette Mira Kirshenbaum amerikai pszihoterapeuta "Amikor a hűségesek hűtlenkednek" című könyvét az életmód kiadványokra szakosodott Hangoskönyv Kiadó. A 2009. június 11-ig megjelenést felvezető aktivitás az elmúlt hetekben futott budapesti plázákban, kávézókban, fodrászatokban és fitnesztermekben. Az ötletadó-kivitelező a Mimóza Kommunikáció volt.

A könyv arra keresi a választ, hogy mi a teendő akkor, amikor a hűtlenség rányomja a bélyegét mindennapjainkra, és azokhoz szól, akik a kettős kapcsolat csapdájában vergődnek. "Elsősorban a könyv témája miatt döntöttünk úgy, hogy a kiadó történetében először a klasszikus ATL kommunikáció helyett gerillamarketinget vetünk be. Olyan lehetőséget kerestünk, amely a megszokott módszerektől teljesen eltérő, meghökkentő, izgalmas és titokzatos" - mondta el Vajda Mályi Zsuzsa, a kiadó ügyvezetője.

A kampány május 27-én indult, és egyik elemeként csókolózó párokról készült paparazzi képeket találhattak a fogyasztók borítékokban, különféle helyszíneken. A hatféle fekete-fehér fotó hátulja a Veledismegtortenhet.com webcímet és különböző, a szeretői viszonyok létrejöttével kapcsolatos kérdéseket tartalmazott, amelyekre persze a válaszokat Mira Kirshenbaum könyve adja meg.

A website fórumán június 11-ig, azaz egészen a megjelenésig csak találgathatták a látogatók, hogy mi vagy ki áll a kampány hátterében. Az oldalon kizárólag egy számláló jelezte számukra, hogy hamarosan választ kapnak kérdésükre.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!