mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Tóth Gábor
Geometry Global
CEO


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Gyerekekre fókuszál az E.ON új imázskampánya
2009-08-05 10:27 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A reklámokban a felelősségvállalásra helyezi a hangsúlyt az energiaipari vállalat.

A gyermekek támogatásáért indított programokra épül az E.ON augusztus 3-án indult imázskampánya. A reklámok többek között az oktatást célzó EnergiaKalandot, illetve a Magyar Olimpiai Bizottsággal együttműködve a labdarúgás-utánpótlásra kialakított Családi Foci Programot mutatják be. A kampány az elkövetkező hetekben látható televízióban, nagyobb mozikban és az interneten.

A cég tudatosan a felelősségvállalással kapcsolatos elkötelezettséget helyezte idei imázskampánya középpontjába, amivel saját hírneve öregbítése mellett a felelősségvállalás kérdésére is fel kívánja hívni a figyelmet.

Az E.ON 2008-ban indította az Oktatási és Kulturális Minisztériummal közösen az EnergiaKaland programot, mely révén eddig az ország több mint 180 iskolájában ismerkedhettek meg a gyerekek az energia világával. A tanulást az E.ON közel 40 önkéntes munkatársa is segíti, akik rendszeresen járják az iskolákat, s a tanulóknak előadásokat tartanak az energiatermelésről és felhasználásról, valamint az energiatakarékosság fontosságáról. Mindemellett a cég a futball-utánpótlás támogatására is kiemelt figyelmet fordít: a rövidesen induló sportszer-pályázattal a társaság mintegy 100 focicsapat sportolását tudja majd támogatni.

A most indult kampány során bemutatott reklámfilm rendezője Spáh Dávid, a kampány kivitelezésében az Acg.hey reklámügynökség, valamint a Mediaedge:CIA médiavásárló segített.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

IT Manager
[2019-08-06]
Projektmenedzser
[2019-08-06]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!