mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hernádi Gábor
Hernádi Gábor
HD marketing, Star Network
Ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Közösségi weboldalt épít a Dreher
2009-08-07 10:01 [Marketinginfo.hu]

Az élményportál a Sziget főtámogatója, az oldalra sörözők, baráti társaságok is feltölthetik programjaikat.

A sörmárka célcsoportjának aktív életmódját, igényeit kiszolgáló közösségi oldalt hozott létre a Dreher megbízásából az Arcus Interactive Group. A www.annyiavilag.hu címen elérhető programajánló regisztált felhasználói amellett, hogy a klasszikus programmagazinoktól megszokott adatbázisban böngészhetnek, maguk is létrehozhatnak benne ajánlókat.

Az oldal arra is lehetőséget biztosít, hogy a kisebb közösségek, baráti társaságok által szervezett összejövetelek, programok is megjelenjenek a portálon. A site célja, hogy élmények által összekapcsolódó mikroközösségeket hozzon létre a sörmárka támogatásával.

Kerekes Péter, a Dreher Sörgyárak Zrt. marketing igazgatója elmondta: "A Dreher márka fogyasztói számára az internet egyre fontosabb média, már nem csupán az első számú, leghitelesebb információforrás, hanem a közösségi életük része. Az annyiavilag.hu mindkét célnak megfelel, ráadásul egyedülálló módon 365 napos, folyamatos média megjelenést biztosít az oldal mögött álló Dreher márka számára. Teszi ezt ráadásul úgy, hogy a márka és a fogyasztó közötti kommunikációban az oldalon tartalmakat létrehozó fogyasztó az aktívabb fél, így az esetleges reklámkerülő célcsoportokat sem riasztja el a harsány marketing kommunikáció."

A jelenleg "beta" állapotú site-on nagy mennyiségű kép és videó csatolható az egyes eseményekhez, és a felhasználók élményeket is létrehozhatnak, amelyeket utólag értékelni is lehet. A Dreher partnerei számára is lehetőséget teremt a weboldallal, mivel joint promóciók keretében termékbemutató, review, magazin-jellegű tartalom is feltölthető. A weboldal pillanatnyilag alapfunkcionalitással működik, a teljes funkcionalitás az év második felében lesz elérhető.

A márka minden más promóciójának is középponti elemévé válik a weboldal. A Sziget névadó szponzoraként nem a Dreher márkanév, hanem a www.annyiavilag.hu brand jelenik meg.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!