DVR kampány vidéki plázákban
2009-09-03 11:16 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Bevásárlóközpontokban szervezett kitelepüléssel népszerűsítette a digitális tévézést a UPC.
A UPC a DVR készülék népszerűsítésére öt vidéki nagyváros bevásárlóközpontjába szervezett megjelenést a nyár utolsó heteire. Míg a Dunántúlon az augusztus végi, addig Észak- és Kelet-Magyarországon a szeptember eleji iskolakezdés heteire időzítette a megjelenést. A cég a kitelepüléssel a digitális tévézésben újszerű megoldásokat kínáló DVR készülék előnyeire és célszerű használatára kívánja felhívni a figyelmet. Minden helyszínen - Veszprémben, Pécsett, Debrecenben, Nyíregyházán és Miskolcon - a bevásárlóközpontok egy központi helyén egy-egy hétre moziszékekkel és plazmatévével berendezett "mozi-installációt" állítanak fel, ahol az érdeklődőknek hostessek és üzletkötők segítenek eligazodni a DVR készülék használatában.
A UPC egy éve kezdte el a digitális tévéadás kiépítését Magyarországon. Az átállással kapcsolatban azt tapasztalták, hogy bár a digitális tévézésre nagy igény mutatkozik, széleskörű elterjedéséhez azonban elengedhetetlen a DVR, azaz a digitális videorögzítő készülék funkcióinak minél alaposabb megismertetése. Ennek érdekében hozták létre a
www.dvr.hu website-ot, és ezt a célt szolgálják a mostani vidéki kitelepülések is.
A helyszíneken az érdeklődők nemcsak a hostessek segítségével, hanem egy játékos teszt kitöltésével, és a DVR helyszíni kipróbálásával is ismerkedhetnek a készülék működésével. Megállíthatják az élő tévéadást, visszatekerhetik a műsort, kipróbálhatják több műsor egy időben történő rögzítését, a gyerekzár programozását, vagyis élőben láthatják mindazokat a funkciókat, amelyek egyben a készülék legnépszerűbb előnyei is. Ezek után a helyszínen tartózkodó UPC üzletkötőnél akár helyben meg is rendelhetik a szolgáltatást, illetve a DVR készüléket.
A UPC digitális tévéadása jelenleg több mint száz településen több mint egymillió háztartás számára érhető el; a digitális hozzáféréssel rendelkező előfizetők száma ma már meghaladja a százezret, s az előfizetők egyharmada digitális videorögzítős mediaboxot (DVR-t) tartalmazó csomagot választott.