mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
DVR kampány vidéki plázákban
2009-09-03 11:16 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Bevásárlóközpontokban szervezett kitelepüléssel népszerűsítette a digitális tévézést a UPC.

A UPC a DVR készülék népszerűsítésére öt vidéki nagyváros bevásárlóközpontjába szervezett megjelenést a nyár utolsó heteire. Míg a Dunántúlon az augusztus végi, addig Észak- és Kelet-Magyarországon a szeptember eleji iskolakezdés heteire időzítette a megjelenést. A cég a kitelepüléssel a digitális tévézésben újszerű megoldásokat kínáló DVR készülék előnyeire és célszerű használatára kívánja felhívni a figyelmet. Minden helyszínen - Veszprémben, Pécsett, Debrecenben, Nyíregyházán és Miskolcon - a bevásárlóközpontok egy központi helyén egy-egy hétre moziszékekkel és plazmatévével berendezett "mozi-installációt" állítanak fel, ahol az érdeklődőknek hostessek és üzletkötők segítenek eligazodni a DVR készülék használatában.

A UPC egy éve kezdte el a digitális tévéadás kiépítését Magyarországon. Az átállással kapcsolatban azt tapasztalták, hogy bár a digitális tévézésre nagy igény mutatkozik, széleskörű elterjedéséhez azonban elengedhetetlen a DVR, azaz a digitális videorögzítő készülék funkcióinak minél alaposabb megismertetése. Ennek érdekében hozták létre a www.dvr.hu website-ot, és ezt a célt szolgálják a mostani vidéki kitelepülések is.

A helyszíneken az érdeklődők nemcsak a hostessek segítségével, hanem egy játékos teszt kitöltésével, és a DVR helyszíni kipróbálásával is ismerkedhetnek a készülék működésével. Megállíthatják az élő tévéadást, visszatekerhetik a műsort, kipróbálhatják több műsor egy időben történő rögzítését, a gyerekzár programozását, vagyis élőben láthatják mindazokat a funkciókat, amelyek egyben a készülék legnépszerűbb előnyei is. Ezek után a helyszínen tartózkodó UPC üzletkötőnél akár helyben meg is rendelhetik a szolgáltatást, illetve a DVR készüléket.

A UPC digitális tévéadása jelenleg több mint száz településen több mint egymillió háztartás számára érhető el; a digitális hozzáféréssel rendelkező előfizetők száma ma már meghaladja a százezret, s az előfizetők egyharmada digitális videorögzítős mediaboxot (DVR-t) tartalmazó csomagot választott.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Affinitási index (AFF)

Break

Coverage (COV)

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!