mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kandikó József
Dr. Kandikó József
Edutus Főiskola
Főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Pr-ügynökség segíti a Fiatal Vállalkozók Heté-t
2009-11-19 10:04 [Marketinginfo.hu]

A jelenleg is zajló rendezvénysorozat a vállalkozói létet igyekszik vonzóbbá tenni a fiatalok számára.

Idén második alkalommal rendezik meg hazánkban a Fiatal Vállalkozók Hetét. A Global Entrepreneurship Week az Egyesült Államokban és Angliában már évek óta nagy hagyományokkal rendelkezik. A tavalyi évben Gordon Brown, akkori brit miniszterelnök felhívására közel 80 ország mellett Magyarország is csatlakozott a mozgalomhoz.

A 2009. november 16-22. között zajló rendezvénysorozat szervezői az idén a Front Page Communications-t kérték fel, hogy lássa el az eseményekkel kapcsolatos kommunikációs feladatokat. Az ország több pontján zajló rendezvénysorozat célja, hogy hidat építsen a gazdasági vezetők és a vállalkozó szellemű fiatalok között, vonzóvá tegye a vállalkozói létet a fiatalok számára, felhívja a figyelmet a tisztességes vállalkozói kultúrára és magatartásra.

A Fiatal Vállalkozók Hetének magyarországi szervezője 2009-ben is a FIVOSZ és az Innostart Nemzeti Üzleti és Innovációs Központ. Számos vidéki nagyváros mellett (Győr, Miskolc, Nyíregyháza, Szeged, Székesfehérvár) Budapesten 11 rendezvény, valamint versenyek és további programok várják a fiatalokat.

A Front Page Communications megbízása értelmében az ügynökség feladata, hogy az eseménnyel kapcsolatban ellássa a sajtókommunikációs feladatokat, sajtóeseményt szervezzen, híreket generáljon és interjúkat szervezzen az eseménysorozat szervezőivel. A feladatokat az eseménysorozat nonprofit jellege miatt a Front Page Communications támogatói státuszban, Kommunikációs partnerként látja el.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!