mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
dr. Bíró Péter
dr. Bíró Péter
Marketing tanácsadó, oktató, igazságügyi szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Puskással nyomul a Szentkirályi
2010-03-12 09:25 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Luís Figo után magyar világsztárt 'igazolt le' a márka, igaz, a múltból.

Luís Figo után Puskás Ferenc lesz a Szentkirályi arca. Az ásványvíz márka 2010-es kommunikációjában végig a legendás magyar futballistát használja, aki egy interaktív holografikus megoldás révén a sajtótájékoztatón is "megjelent". Puskás mellett a kampányban egy fiatal tehetség is helyet kap. Kilenc fiatal közül Bedi Noel lett az a szerencsés futballakadémiai növendék, aki a reklámfilmben a technika segítségével együtt focizhat a nagy előddel.

A Szentkirályi közlése szerint azért választotta Puskás Ferencet kampányarcnak, mert szerintük a focista nem mindig kapta meg a neki járó figyelmet, és a tiszteletadás révén fel lehet hívni a honi értékekre is a figyelmet. Másfelől a futballista a napokban töltené be 83. életévét, s tavaly a FIFA díjat is elnevezett róla, melyet a legszebb gól szerzője kaphat meg, elsőként ez Cristiano Ronaldo lett.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!