mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Peresztegi Zoltán
Peresztegi Zoltán
Schibsted Classified Media
alelnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az Omnicom a médiavásárlás integrációját fontolgatja
2002-06-09 16:00 [Media Week & WARC]

Az Omnicom-nál belsö tárgyalások folynak a médiavásárlási funkciók Omnicom Media Group-ban való egyesítéséröl.

Az integráció az egyaránt teljes szolgáltatást nyújtó OMD Worldwide-ot és PHD Network-öt érintené. Az OMG 18 milliárd dollár értékben kap megbízásokat szerte a világon, főhadiszállása New York-ban van, de helyi központjai vannak Londonban és Hong Kong-ban egyaránt. Az OMG-nek 44 ország 67 városában vannak irodái. Az Omnicom szándékaival kapcsolatos találgatások a múlt héten kezdődtek, mikor a British Gas 53 millió fontos brit média megbízását az OMD London-tól a Carat-hoz vitte át. Egyes források szerint a Nissan is hasonló lépéseket tervez. Az autógyár médiaügyeit eddig az OMD-hez tartozó Manning Gottlieb OMD kezelte. Egyelőre azonban Steve Williams, az OMD UK vezérigazgatója cáfolja a pletykákat.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!