mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A WPP a globális médiavásárlás integrációját tervezi
2002-07-07 23:43 [Media Week & WARC]

A WPP azt tervezi, hogy integrálja két globális médiavásárló cége – a MindShare és a Media Edge: CIA – tevékenységét.

Az új hibrid céget, amely a hírek szerint a G-MEC nevet viseli majd, a két médiaügynökség vezérigazgatója - Irvin Gottlieb a MindShare-től és Charles Courtier a Mediaedge:CIA-tól- vezeti közösen. Mint Courtier elmondta: "Olyan szervezetet akarunk létrehozni, amely lehetővé teszi a MindShare és a Mediaedge:CIA együttműködését és ügyfeleinek a lehető legnagyobb hasznot hozza. A konkrét struktúrán még dolgozunk, de hamarosan készen állunk az együttműködésre." Annak ellenére, hogy a G-MEC és az Interpublic féle Magna Global között számos hasonlóság van, Courtier arra hívta fel a figyelmet, hogy a WPP számára ez az együttműködés jóval nagyobb lehetőséggel bír. Egyes hírek szerint az Omnicom hasonló lépésre készül.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!