mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
dr. Bíró Péter
dr. Bíró Péter
Marketing tanácsadó, oktató, igazságügyi szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Halál az új, francia cigaretta ellenes reklámban
2002-07-26 00:01 [Expatica.com]

Franciaország megerösíti dohányzás ellenes imázsát. A legújabb cigaretta ellenes reklámban az amerikai sokk-taktikát alkalmazzák: a káros szenvedély következménye a halál.

A TF1-ön sugárzásra kerülő reklám egy tüdőrákos beteget mutat be néhány nappal a halála előtt. A 30 mp-es reklám alapja egy videofelvétel, melyet a férfi felesége készített annak halála előtt öt nappal. A beteg személyazonossága rejtve marad. A kampányt a TF1 a Francia Dohányzás Ellenes Bizottsággal (CNCT) együttműködésben készítette. A reklám különösen érzékenyen érintheti a francia dohányosokat, hisz az országban a dohányzást sokan még mindig hajlamosak valamiféle romantikus vagy elegáns szokásként elkönyvelni.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!