mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Drevenka Edit
Drevenka Edit
Aegon Magyarország
PR vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Újraélednek a TV Torna retro szabadidőruha-márkái
2010-11-11 09:34 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A retro népszerűségét meglovagolva feléleszti a Senior és Méta tréningruhákat egy magyar vállalkozó.

A nyolcvanas évek hangulatát idéző tréningruhákat egy fiatalokból álló tervezőcsapat álmodta újra, amely az underground és street stílust követő fiatalok mellett a Senior és Méta szabadidőruhákban felnövő, idősebb korosztályt is meg kívánja célozni a márkákkal. A Senior szabadidőruháit legtöbben a TV Tornából ismerték, míg a Méta a Skála Coop áruházak sportruházati osztályán volt kapható.

A retro divattrendeket követve egy fiatal magyar vállalkozó döntött a márkák újjáélesztése mellett. Az új szabadidőruhák az ígéretek szerint a régi formákat követik majd, de a mai kor követelményeihez igazítva. A termékek egyediségét hangsúlyozandó a tervezők nevét az egyes ruhadarabokba hímezik a készítők.

"A ruhák tervezésénél fontos szempont volt, hogy különlegesek és egyediek legyenek: egyszerű vonalak mentén stílusos ruhadarabokat alkottunk, amik az eredeti életérzést sugározzák. Végeredményül a Senior és Méta ruhái utcai viseletként kategorizálhatók, melyeket nemcsak sportoláshoz hordhatunk" - mondta el Belicza Bea, a Senior és a Méta márkákat forgalmazó SeMe Original Kft. képviselője.

A ruhák jelenleg csak az interneten kerülnek forgalomba, a www.seme.hu címen megrendelhetők.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Exkluzív break

Elérés (Reach)

Coverage (COV)

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!