mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
ELTE-Corvinus vegyes csapat nyerte a piackutatási versenyt
2010-12-16 09:27 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Második alkalommal rendezték meg az Országos Piackutatási Versenyt, melyhez a Vodafone adta a feladatot.

Az ELTE és a Corvinus hallgatói alkotta csapat nyerte a II. Országos Piackutatási Versenyt, melyhez a Vodafone adta a piackutatási briefet. A 2010. december 10-én tartott szóbeli döntőbe a hat legjobb csapat jutott be az összesen 20 pályázat közül. A zsűrit Tomborné Kalászi Eszter (Vodafone), Hoffmann Márta (HRI), Petrikovics Bea (HRI), Jakab Áron (BellResearch), Klenovszki János (NRC), Körmendi György (SPSS Hungary), Steigervald Krisztán (GfK Hungary), Szilágyi Ákos (GfK Hungary) és Lengyel Emőke elnök alkotta.

A nyertes Corvinus-ELTE csapatot Vásárhelyi Orsolya, Nagy Dániel és Nagy Péter alkotta, felkészítő tanáruk Bernschütz Mária. Második helyen a Szegedi Tudományegyetem részéről Ádám Zsuzsa Ilona, Csovcsics Andrea és Kóródi Katalin végeztek, felkészítő tanáruk Dr. Hetesi Erzsébet. A harmadik helyre szintén a Corvinus és az ELTE hallgatói kerültek: Bagó Gergely Márk, Tóth Tímea, Vígvári Dorottya, felkészítő tanáruk Dr. Neulinger Ágnes volt.

A szervezők közlése szerint a verseny célja, hogy elősegítse az egyetemi és főiskolai hallgatók körében a piackutatás gyakorlati alkalmazásának megértését és a szakma népszerűsítését. A verseny ahhoz is hozzájárulna, hogy a végzett hallgatók, akár ügynökségi, akár ügyfél oldalon kerülnek majd kapcsolatba a piackutatással, hozzáértéssel kezeljék a kutatási igényeket és ismerjék azok megoldási lehetőségeit.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!