mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Király András
Király András László
The Cook Kft.
projekvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Szakácskönyvet adott ki a Human Telex
2011-01-19 09:52 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Új ügyfélkommunikációs koncepcióval nyitja az évet a Human Telex, amelyet a siker.élmény szlogennel foglaltak össze, és amelyhez elkészítették a Le Grand Chef c. szakácskönyvünket.

Az ügynökség kapcsolatai nem csak a munkáról, hanem az emberről, élményszerzésről is szólnak, magyarázza Hajnal Tamás, a Human Telex ügyfélkapcsolati igazgatója. Ugyanígy, a "korszerű" marketingkommunikáció sem a termékek, hanem a hozzájuk kapcsolódó élmények eladásáról szól. A siker mellett előtérbe kerül az ember, innen jön a siker.élmény koncepció.

A Le Grand Chef szakácskönyv - mely a cég 21 éves működésének tiszteletére 21 receptet tartalmaz - is ennek a gondolatnak a fényében született. Az ügynökség munkatársai, akik amúgy is rendszeresen összejönnek egy-egy közös főzés erejéig, kedvenc receptjeikből állították össze, maguk vásárolták meg hajnalban a piacon a hozzávalókat. 4 nap alatt 4 csapat főzte (és ette) meg az ételeket, maguk fotózták, írták, szerkesztették, tördelték és gyártatták le a már karácsonykor debütált kiadványt.






Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!