mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Magyaros fesztivált szervez a Human Telex
2011-01-26 09:13 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Outdoor eszközök, sajtó, tv és rádió megjelenések, valamint pr népszerűsíti a február 11-13-án a Millenárison megrendezett Kézműves Magyar Ízek Vásárát.

A kizárólag hazai termékekkel és elsősorban kistermelők, céhek portékáival foglalkozó Kézműves Magyar Ízek Kft. egész éves reklámkommunikációjával a Human Telexet bízta meg - közölte az ügynökség. Az ATL hirdetésektől kezdve a rendezvényeken át egészen a termékelhelyezésig mindent felölelő integrált marketingprogramot a megbízó idén debütáló gasztronómiai fesztiválja, a Kézműves Magyar Ízek Vására nyitja.

Az ügynökség tavaly szeptemberben kezdett el dolgozni a "Kóstolja végig Magyarország ízeit" szlogenű projekten. A mintegy 100 kiállítót felvonultató kiállításon több 10 ezer látogatóval számolnak.

A január közepén induló outdoor kampány során 30 óriásplakát, 50 citylight, 50 járműreklám és 150 hirdetőoszlop felületet vetnek be. Emellett sajtóhirdetések is népszerűsítik a rendezvényt: a megjelenést a Magyar Konyha és a Heti Válasz, valamint az Est Média különszáma biztosítja. A marketingkommunikációt rádiós hirdetés(Class Fm), valamint rádiós és televíziós pr támogatás teszi teljessé.

Óriás molinó, display és szórólapok képviselik a vásárt a megrendezés helyszínén, a Millenárison. Ez a színtér adott otthont január 20-án annak a sajtótájékozatóak is, melyre több mint 200 médium kapott meghívást.

Közülük 50-hez - bulvár és napilapokhoz, rádió és tv adókhoz, valamint hírügynökségekhez - személyes meghívót vitt ki egy magyar népviseletet idéző ruhás hosztesz, aki kincskeresésre invitálta meg az újságírókat. A számukra átadott, meghívóként szolgáló ládika kincskereső térképet rejtett, mely a sajtótájékoztató helyszínéhez vezetett, valamint egy kulcs is megtalálható volt a kóstolóként, kedv csinálóként küldött füstölt kolbászka mellett.

A Kézműves Magyar Ízek Vásárának háziasszonya Borbás Marcsi. A fesztivál díszvendégei Erdély magyar termelői.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

SMART (2019. április 2)

Media Hungary (2019. május 7-8.)

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!