mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Magyaros fesztivált szervez a Human Telex
2011-01-26 09:13 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Outdoor eszközök, sajtó, tv és rádió megjelenések, valamint pr népszerűsíti a február 11-13-án a Millenárison megrendezett Kézműves Magyar Ízek Vásárát.

A kizárólag hazai termékekkel és elsősorban kistermelők, céhek portékáival foglalkozó Kézműves Magyar Ízek Kft. egész éves reklámkommunikációjával a Human Telexet bízta meg - közölte az ügynökség. Az ATL hirdetésektől kezdve a rendezvényeken át egészen a termékelhelyezésig mindent felölelő integrált marketingprogramot a megbízó idén debütáló gasztronómiai fesztiválja, a Kézműves Magyar Ízek Vására nyitja.

Az ügynökség tavaly szeptemberben kezdett el dolgozni a "Kóstolja végig Magyarország ízeit" szlogenű projekten. A mintegy 100 kiállítót felvonultató kiállításon több 10 ezer látogatóval számolnak.

A január közepén induló outdoor kampány során 30 óriásplakát, 50 citylight, 50 járműreklám és 150 hirdetőoszlop felületet vetnek be. Emellett sajtóhirdetések is népszerűsítik a rendezvényt: a megjelenést a Magyar Konyha és a Heti Válasz, valamint az Est Média különszáma biztosítja. A marketingkommunikációt rádiós hirdetés(Class Fm), valamint rádiós és televíziós pr támogatás teszi teljessé.

Óriás molinó, display és szórólapok képviselik a vásárt a megrendezés helyszínén, a Millenárison. Ez a színtér adott otthont január 20-án annak a sajtótájékozatóak is, melyre több mint 200 médium kapott meghívást.

Közülük 50-hez - bulvár és napilapokhoz, rádió és tv adókhoz, valamint hírügynökségekhez - személyes meghívót vitt ki egy magyar népviseletet idéző ruhás hosztesz, aki kincskeresésre invitálta meg az újságírókat. A számukra átadott, meghívóként szolgáló ládika kincskereső térképet rejtett, mely a sajtótájékoztató helyszínéhez vezetett, valamint egy kulcs is megtalálható volt a kóstolóként, kedv csinálóként küldött füstölt kolbászka mellett.

A Kézműves Magyar Ízek Vásárának háziasszonya Borbás Marcsi. A fesztivál díszvendégei Erdély magyar termelői.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!