mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Bánki Tamás
DrLinkedin
Alapító, Tulajdonos, Linkedin tréner


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Ismét futóversennyel kampányol a T-Home
2011-02-04 12:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A budapesti és idén a szegedi, illetve kaposvári Vivicittá futóversenyre is interneten és IPTV-n toborozzák a résztvevőket.

Április 10-én kerül sor a T-Home Vivicittá Városvédő Futásra, amelyet már huszonhatodik alkalommal rendez meg a Budapest Sportiroda a fővárosban. Az idei szabadidős futóesemény különlegessége, hogy Szeged (április 2-án) és Kaposvár (április 3-án) futópárbajjal csatlakozik a Vivicittá versenyprogramhoz. A két város futópárbaja keretében arra vállalkoznak, hogy kiderítsék, vajon mely városért és kinek a kedvéért futnak a legtöbben. Céljuk, hogy előbb szűkebb, majd tágabb értelemben vett hazájukból minél több embert mozgósítsanak a helyi, majd a budapesti T-Home Vivicittá lefutására. Ennek jegyében a következő hetekben különböző futóprogramokat és aktivitásokat szerveznek.

A Vivicitta futópárbaj a T-Home kommunikációs kampányának keretében valósul meg. A kampány a Saatchi & Saatchi reklámügynökség 2008 óta bemutatott, Deutsche Telekom "Life is for Sharing" márkaüzenetére épülő, hazánkban legutóbb Katy Perry videoklip-forgatással összekapcsolt kampányainak újabb fejezete. Ez alkalommal az internet és az IPTV kerülnek fókuszba, amelyek a két futó terveinek megvalósításában, a toborzótevékenységben, a csapatok szervezéséhez nyújtanak segítséget.

A Vivicittá futóverseny 1984-ben olasz kezdeményezésre indult: a gyönyörű, de zsúfolt történelmi városok lakóit szerették volna ráébreszteni lakóhelyük értékeire. Innen a verseny neve: "Vivicittá - Éljen a város! Szeresd a várost!" A mozgalomhoz olyan metropoliszok is csatlakoztak, mint New York, Lisszabon, Brüsszel, Barcelona vagy Budapest. Hazánkban 1986-től rendezik meg a tavaszi futószezon nyitányaként a szabadidős futóversenyt, amelynek útvonala a főváros legszebb részein halad át. A tavalyi 25. jubileumi futáson több tizenkétezren vettek részt. A szervezők szerint a népszerűség annak is köszönhető, hogy a felkészültségnek megfelelően több táv közül is választhatnak a vállalkozó szellemű résztvevők.

A versenyekről további információ és nevezési lehetőség a www.futanet.hu, a futópárbajról részletes tájékoztatás a www.futoparbaj.hu valamint a www.facebook.com/thomehungary oldalon található.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!