mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kaprinay Zoltán
Kaprinay Zoltán
Bónusz Brigád
alapító, vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Kindert és a Vanish-t akarták a legjobban eladni áprilisban
2011-05-06 13:30 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Kinder csokoládé tévés reklámozására költöttek a legtöbbet áprilisban, viszont a Vanish tisztítószer szpotjaival találkozhattunk leggyakrabban - derül ki az AGB Nielsen Médiakutató Kft. adataiból.

A Kindert hirdető Ferrero 914 176 040 forintot költött a tévéreklámokra április 1. és 30. között, 1943 szpotot jelentettek meg. A Reckitt Benckiser Vanish folteltávolítójára "csak" 796 551 805 forintot áldozott, ez 4632 szpotra volt elég.

A második legtöbbet a Raiffeisen televíziós hirdetésére költöttek, a képzeletbeli dobogó harmadik helyére a T-Mobile állhatott. Az imént említett Vanish a hatodik lett, a top10-be ezeken kívül a Garnier, a Tesco, a Spar/Interspar, a Samsung és az OTP Bank fért még be.


A hirdetők toplistájának élére a Reckitt Benckiser került áprilisban több mint 3,7 milliárd forintos listaáras költéssel és csaknem 23 ezer megjelent szpottal. A második a Procter & Gamble Hungary lett 2,5 milliárd forinttal és 11 ezer szpottal, a harmadik pedig az Unilever Magyarország 2,3 milliárddal és 6,6 ezer reklámszpottal, a listát tehát a háztartási vegyiárukkal és kozmetikumokkal foglalkozó cégek vezetik, ami még szembetűnőbb, ha a negyedik helyezet L'Oréalt is figyelembe vesszük. A top10 további állása: Magyar Danone, Henkel Magyarország, Bayer, Nestlé Hungária Kft. Kraft Foods, Ferrero.


A kutatásban szereplő csatornák: M1, RTL Klub, TV2, Animax, ATV, AXN, Cartoon Network, Comedy Central, Cool, Deko TV, Discovery Channel, Disney Channel, Duna TV, FEM3, Film+, Filmmúzeum, Hálózat TV, LifeNetwork, M2, Minimax, Movies24, Music Television Hungary, Muzsika TV, National Geographic Channel, NatGeo Wild, Nóta TV, OzoneNetwork, Prizma TV, Spektrum, Sport1, Sport2, Sport Klub, Story 4, Story 5, TV Paprika, Universal Channel, Viasat 3, Viasat 6, VIVA, Zone Reality, Zone Romantica.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Reception Share (RSH%)

Break

Béta együttható

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!