mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Klenovszki János
Klenovszki János
NRC Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Facebookon keresik az év szülészetét
2011-05-09 10:45 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A hazai kismamákhoz fordul a babaszoba.hu, hogy megtalálja az év szülészetét.

A legismertebb hazai babás portál, a babaszoba.hu a hazai szülészetek népszerűségi térképét szeretné felrajzolni, és ehhez olvasói segítségét kéri - mindazon kismamákét, akiknek már van tapasztalatuk ezen a téren, ezáltal első kézből származó információkkal szolgálhatnak a leendő anyukáknak. A felmérés során a szervezők a minél nagyobb hitelességre törekednek - ennek eléréséhez pedig a Facebookot használják fel.

"A Facebook mára gyakorlatilag a világunk digitális leképezésévé vált" - mondta el a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközlemény szerint Bálits Éva, a babaszoba.hu főszerkesztője. "Az internettel kapcsolatban sokszor merül fel az a vád, hogy a névtelenség mögé bújva bárki bármit mondhat; mi viszont a tényleges olvasóink véleményére voltunk kíváncsiak. Így szavazni csak azok a felhasználók tudnak, akik a babaszoba.hu oldalán létrehozott regisztrációjukat összekötik létező Facebook-fiókjukkal. A szavazás hitelessége miatt csak azokat a szavazatokat vesszük figyelembe, amelyeket olyan Facebook-regisztrációval erősítettek meg, amelyek tulajdonosai legalább 20 ismerőssel rendelkeznek az oldalon, és van legalább egy olyan bejegyzésük, like-juk vagy feltöltött fotójuk, amely 90 napnál régebbi. A fiókokat Az Év Szülészete szavazás Facebook-alkalmazás ellenőrzi, amely az adatokat nem tárolja, a Sanoma Media Budapest pedig azokat nem használja fel másutt."


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!