mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az Ikea az év hirdetője
2011-05-17 13:10 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A cannes-i reklámfesztiválon a svéd bútorkereskedő lett az év legjobb hirdetője.

Az 58. Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztiválon, a világ legnagyobb presztízsű nemzetközi reklámversenyén az IKEA lett az "Év hirdetője", amit az innovatív marketing megoldásokért és a hirdetők ügynökségeinek kreatív munkájáért ítélnek oda.
Az IKEA számos ügynökség bevonásával folytatja azt a közös munkát, amelynek eredményei a vásárlók áruházba invitálását célzó szokatlan és humoros kampányok. Marketing stratégiájuk alapelve, hogy széles kínálatot biztosítanak a stílusos, ugyanakkor funkcionális lakberendezési termékeikből, amelyek árát annyira alacsonyan tartják, hogy a legtöbb ember számára elérhetővé váljanak. Az IKEA képes volt arra, hogy a globális kommunikációját a helyi célközönségre adaptálja: ennek köszönhetően kampányai országról országra eltérőek, mindig a helyi viszonyokhoz, kulturális sajátosságokhoz igazodnak.

Az első Cannes Lion díj megszerzése (1991) óta az IKEA reklámok 50 további díjat nyertek különböző kategóriákban, beleértve a Film Grand Prix elismerést 2003-ban a "Lámpa" c. produkcióért, valamint a Titanium Lion díjat 2010-ben a "Facebook bemutatóterem" projektért.

"Sikeresnek bizonyul az IKEA decentralizált marketingkommunikációja, amelynek keretében számos és sokféle ügynökséggel tartanak szoros kapcsolatot."- mondta Philip Thomas, a Cannes Lions ügyvezető igazgatója. "A vállalat kiemelkedő eredményei Cannes-ban jól mutatják, hogy világos jövőképük van, ugyanakkor rugalmasak és nyitottak arra, hogy ügynökségeik megmutassák, mire képesek a kreativitás terén. Gratulálunk az IKEA-nak és az ügynökségeinek a jól megérdemelt díjhoz!"

Az "Év hirdetője" díjat Noel Wijsman, az IKEA globális kereskedelmi vezetője, az IKEA csoport elnök-helyettese veszi át 2011. június 25-én, aki elmondta: "Megtisztelő, hogy az IKEA nevében átvehetem a díjat, ami a hirdetői tevékenységünk érdemi elismerése számunkra, de egyúttal azok felé is üzenet értékű, akik funkcionális és dizájnos otthonra vágynak. Arra szeretnénk inspirálni az embereket, hogy a képesek legyenek kielégíteni a szükségleteiket, valóra váltani az álmaikat a mindennapokban, a saját otthonaikban. És ezt mosolyogva tesszük. Köszönjük a velünk kapcsolatban álló kreatív ügynökségek és a házon belüli ügynökségünk, az IKEA Communications munkáját!"


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!