mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Berényi Konrád
Berényi Konrád
Onlinemarketing.hu Kft.
vezető tanácsadó


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Nem árul több cd-t és dvd-t az Alibaba
2011-06-07 12:26 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Csak az árusítás teljes beszüntetésével lehet visszafogni a kalózkodást - vélik a világ egyik legnagyobb webáruházának illetékesei.

A Los Angeles Times értesülései szerint a hongkongi székhellyel működik Alibaba.com beszünteti a CD és DVD lemezek értékesítését a kereskedelmi felületen. A világ egyik legnagyobb viszonteladói internetes felülete hosszabb ideje működik együtt az Amerikai Mozgókép Szövetséggel (MPAA), hogy a jogsértő termékeket eltávolítsák a kínálatból, ám megítélésük szerint hosszadalmas és kevés eredménnyel járó eljárás volt - olvasható a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület hírlevelében.

Az Alibaba nemzetközi vállalati kapcsolatokért felelős igazgatója szerint az ilyen típusú termékek jogszerű terjesztői általában saját nemzetközi forgalmazási hálózattal rendelkeznek, és tapasztalatuk alapján az Alibaba felületén kínált termékek gyakran szerzői jogot sértettek. Ezért hozta meg a cég azt az üzleti döntést, hogy felhagy az audiovizuális tartalmú (film, zene, TV programok stb.) optikai lemezek értékesítésének lehetővé tételével.

Az MPAA közleményben fejezte ki elégedettségét a döntéssel kapcsolatban. A jogvédők szerint az Alibaba ezzel egyértelműen jelzi, hogy elfogadja azt a tényt, hogy egy kereskedelmi felület üzemeltetőjeként igenis felelősséggel tartozik a jogsértések megakadályozásában.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020 ban hány százalékra tippeled a hazai programmatic media költést a digitális médiaköltésen belül?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!