mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Berényi Konrád
Berényi Konrád
Onlinemarketing.hu Kft.
vezető tanácsadó


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Lezajlott a 2. OMD Akadémia
2002-09-18 09:36 [Médiainfó]

A nagy érdeklödéssel kísért rendezvény fö vonulata a kutatás, legnépszerübb témái pedig a kultúra és a kvalitatív szegmentáció.

Magyarország piacvezető médiaügynöksége, az OMD 2002. tavaszán indította útjára hagyományteremtőnek szánt rendezvénysorozatát, az OMD Akadémiát. A most megrendezett második konferencia látogatottsága igazolta a szervezők várakozásait, és minden bizonnyal tovább erősíti a médiaügynökségek pozícióját a marketingszolgáltatások piacán. A rendezvény fő vonulata a kutatás volt: a bemutatott projektek egy része kifejezetten erre az eseményre készült. A legfontosabb témák: a média (és szélesebb értelemben a marketing) pszichológiai tényezői (médiaeszközök, mint az öröm forrásai; a reklámok hatása a gyermekekre); kvalitatív célcsoport-szegmentációs módszerek; a kultúrakutatás módszerei és szerepe a nemzetközi cégek helyi viszonyokra adaptált kommunikációjában. A konferencia résztvevői nyereményjátékban is részt vehettek: azok részére, akik a legjobb becslést adták a Magyarországon található közterületi reklámtáblák számáról, a Primacom ingyenes közterületi kampányelemzést ajánlott fel. A rendezvény további támogatói a JMG és a Juventus Rádió.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!