mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Berényi Konrád
Berényi Konrád
Onlinemarketing.hu Kft.
vezető tanácsadó


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Sopronié az első virtuális reklám
2011-07-08 10:30 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Soproni Narancs és Citrom elsőként élt a törvény adta lehetőséggel, és az RTL Klub esti Híradóját követő időjárás jelentésben virtuális reklámban jelenik meg egész hónapban.

2011. január 1-től az új médiatörvény lehetőséget ad az úgynevezett virtuális reklám megjelenésre is, amely jelen esetben nem más, mint hogy a közvetített képre utólag kerül rá a reklám. A sportközvetítések során széles körben alkalmazott megoldás a hazai csatornák közül elsőként az RTL Klubon látható.

A rendhagyó platform kiváló alkalmat nyújt az olyan jellegű kommunikációra, ahol információt is át kell adni a célcsoportnak a termékről, hiszen bemutatható a termék és kihangsúlyozhatók a termékelőnyök is - olvasható az r-time weboldalán.

A Soproni gyártójának, a Heineken Hungáriának célja volt, hogy az új termékeket speciális, újszerű eszközökkel is kommunikálja, így a vállalat a médiaügynökségével, az Initiative csapatával, valamint az r-time munkatársaival szoros együttműködésben döntött az új megjelenési forma mellett.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!