mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Fehér Marton
Fehér Márton
Online Marketing Akadémia
Tréner, Google-szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Nivea tévéreklámjaira költötték a legtöbbet júliusban
2011-08-08 14:02 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A bőrápolási termékeket felölelő márka televíziós hirdetéseire költötték a legtöbbet az év hetedi havában, de a második helyezett Vodafone reklámjaival találkozhattunk a leggyakrabban. A harmadik az OTP lett.

A legnagyobb listaáras költést felmutató márkák júliusi rangsorát a Nivea vezeti csaknem 626 millió forinttal, köszönhetően valószínűleg a napvédő termékek iránti nyaralási szezon miatt megnövekedett keresletnek. Ezért az összegért 4666 szpotot jelenítettek meg. A második helyen a Vodafone áll mintegy 615 millió forinttal és 5479 szpottal, a dobogó harmadik fokát pedig az OTP Bank szerezte meg 554 millióval és 2773 szpottal - derül ki az AGB Nielsen Médiakutató Kft. adataiból.

Érdekes, hogy a legtöbbet költő hirdetők toplistáját toronymagasan vezető Reckitt Benckiser egy népszerűsíteni kívánt terméke sem jelent meg a top 3-ban, a top 20-ba viszont négy is befért a Vanish, a Finish (Calgonit), a Veet és a Scholl "személyében". Ez a cég egyébként majdnem hárommilliárd forintot költött listaáron, és összesen 29 426 szpotja jelent meg. A márkák 20-as ranglistáján a Gillette-el a 15. helyen szereplő Procter&Gamble Hungary lett a második a hirdetők listáján nagyjából 2,2 milliárd forintos költéssel és 16 762 megjelent hirdetéssel, míg a harmadik a Henkel Magyarország lett bő másfél milliárddal és 10 616 reklámmal. A márkák terén a Niveával első helyezett Beiersdorf a hirdetők között a kilencedik lett, a Vodafone a tizenegyedik, az OTP pedig a tizenkettedik.

A kutatócég által figyelembe vett csatornák: M1, RTL Klub, TV2, Animax, ATV, AXN, Cartoon Network, Comedy Central, Cool, Discovery Channel, Disney Channel, Duna TV, FEM3, Film+, Filmmúzeum, Hálózat TV, LifeNetwork, M2, Minimax, Movies24, Music Television Hungary, Muzsika TV, National Geographic Channel, NatGeo Wild, Nóta TV, OzoneNetwork, Prizma TV, Spektrum, Spektrum Home, Sport1, Sport2, Sport Klub, Story 4, Story 5, TV Paprika, Universal Channel, Viasat 3, Viasat 6, VIVA, Zone Reality, Zone Romantica.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!