Szájreklám népszerűsíti a Sensodyne-t
2011-08-31 11:56 [Marketinginfo.hu]
1.000 résztvevő teszteli és népszerűsíti a Sensodyne Pronamel fogkrémet a trnd első hazai Word-of-Mouth kampányában.
A Magyarországon idén induló, európai szinten már igen sikeres
trnd, az első Word-of-Mouth marketinggel foglalkozó cég hazánkban, amely a média mix részeként, tervezhetővé és mérhetővé teszi a szájreklámot.
Az első hazai
kampány során több ezer jelentkezőből került kiválasztásra (célcsoportra szabottan) az az 1.000 önkéntes trnd-tag, akik részletesebben megismerkednek a saverózió problémájával és magával a Sensodyne Pronamel fogkrémmel. A trnd-partnerek a 2 hónapos kampányidőszak alatt legalább 100.000 beszélgetést kezdeményeznek majd a környezetükben található barátokkal, rokonokkal, ismerősökkel magáról a termékről és a saverózióról. Így őszinte, hiteles módon közvetítik a termék fő üzenetét, miszerint az megvédi a fogakat az ételek/italok okozta saveróziótól - mondja a kampány lényegéről Palotai Zoltán, a trnd ügyvezetője.
A résztvevők mindegyike termékmintákat kap saját kipróbálásra és továbbadásra, valamint olyan érdekes információkat, amelyek segítik a terméküzenet átadását ismerősöknek, kollégáknak, barátoknak, rokonoknak.
A trnd munkatársai a kampányidőszak során folyamatosan ösztönzik a további beszélgetések létrejöttét, és rendszerezett formában gyűjtik a fogyasztói visszajelzéseket. A kampány eredményeként nem csak a megvalósult beszélgetések száma mérhető, hanem a fogyasztói visszajelzésekből insightok sokasága is nyerhető.
Rantal Zoltán, a Sensodyne-t forgalmazó GlaxoSmithKline Consumer Healthcare magyarországi Brand Manager-e a kampánnyal kapcsolatban elmondta: "A Word-of-mouth a jövő marketingkommunikációs eszköze. A klasszikus TV reklámok óriási számának köszönhetően ma már nem elegendő egy új terméket TV-ben reklámozni. A TV reklámokról köztudott, hogy csak erősen korlátozott mennyiségű információt képesek eljuttatni a célközönséghez. A WOM legnagyobb erőssége pont abban rejlik, hogy személyre szabott, releváns információt juttat el a célcsoport egyes tagjaihoz és egyben lehetőséget teremt a szóban forgó termékkel való közvetlen találkozásra is. A WOM a személyes terméktapasztalat és az ismerősök ajánlása által növeli az adott termék hitelességét. Mivel a saverózió problémaköre egy már évek óta épített, közepesen összetett, de könnyen megérthető üzenethalmaz, a WOM számunkra a tökéletes eszköz kommunikációs céljaink eléréséhez."