mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
dr. Bíró Péter
dr. Bíró Péter
Marketing tanácsadó, oktató, igazságügyi szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A játékiparba is belekóstol a News Corp.
2011-09-19 13:17 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Felvásárolta a Bossa Studios nevű közösségi játékfejlesztő céget Shine Group leányvállalatán keresztül Rupert Murdoch médiabirodalma.

A Shine egy televíziós produkciós vállalat, amelyet Murdoch lánya, Elisabeth alapított, majd - kisebb felzúdulást okozva - felvásárolt a News Corp. 415 millió fontért. A társaság még az előtt vette meg a Bossát, mielőtt az egyetlen játékos is befejezett volna, a hivatalos céges kommunikáció szerint azért, hogy megszerezze annak huszonvalahány fős tehetséges fejlesztőgárdáját - írja a brit Telegraph online kiadása.

Elisabeth Murdoch az üggyel kapcsolatban tett nyilatkozatában elmondta, hogy a közösségi oldalakon futó játékokra már régóta komoly lehetőségként tekintenek. A Bossa első játékának teszt változata pénteken indult a Facebookon, de a jövőben több platformon is megjelennek majd az alkalmazások.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!