mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mezriczky László
Mezriczky László
Ispiro Consulting Kft.
ügyvezető, tulajdonos


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Leginkább aludni szeretnek a magyar Facebook-tagok
2011-11-09 13:14 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Letaszította a magyar Facebook-oldalak trónjáról a Túró Rudit az I LOVE ALVÁS, legalábbis ami a rajongók számát illeti. Az oldal félmillió like-olóval rendelkezik.

Októberben egyébként vírusként terjedő oklevelek, illetve szimpla átverések révén tudták a legtöbb rajongót gyűjteni az oldalak - derül ki a Front Page Communications és a Fészbuker.hu Facebook TOP 100 Növekedési toplistájáról.

A legtöbb követőt az utazom.com és az Olcsó receptek gyűjtötte, ha nem számítjuk a kifejezetten átverésre épülő oldalakat. Mindkettő a "Mennyire vagy jó szakács?" kérdést használó alkalmazás vírusként terjedő tulajdonságát kihasználva érte el az óriási növekedést. Az utazom.com így 352 ezer, az Olcsó receptek pedig 171 ezer új rajongót gyűjtött az előző hónapban - dacára annak, hogy megoszlanak a vélemények módszerük szabályszerűségéről. Hasonló, vírusként terjedő oklevelekkel operáló megoldással növelte táborát a Drukka.hu (205 ezer új rajongó), a Bonduelle, a zöldségek legjava (108 ezer új rajongó), valamint az Agárdi Pálinka (28 ezer új rajongó) is.

A Nézd meg, hogy ki nézte meg az adatlapodat nevű átverés 218 ezresre növekedett október végére, de két, a Mentos és a kóla párosítására építő oldal is százezres nagyságrendű like-ot kapott.

Média kategóriában a Minimax és az ÖsszeEsküvők hivatalos oldala vitte a pálmát 11 ezer illetve 10 ezer új rajongóval. A ValóVilág egyik szereplőjének műsorba való visszahívásáért kampányolók 78 ezren lettek a hó végére, bár ez nem számít hivatalos Facebook page-nek. Az RTL Klub ősszel újraindul valóság show-ja egyébként mindössze 5 ezer rajongóval lett gazdagabb a vizsgált hónapban, a csatorna másik nagy durranása, az X-Faktor pedig 7 ezerrel.

A brandek között a T-Mobile és a Toshiba, az alkoholos italok terén a Soproni és a Ballantine's, a közélet kategóriában pedig az Egymillióan a magyar sajtószabadságért teljesített a legjobban rajongógyűjtés téren. Gasztronómiai témában a mindig aktív NoSalty szerepelt előkelő helyen, de erősek voltak az Update márkák is.

Miközben októberben jelentős növekedést mutatott a Túró Rudi (10 ezer új rajongó), ez nem volt elég ahhoz, hogy megőrizze vezető pozícióját a hazai Facebook oldalak között. November elején az I LOVE ALVÁS letaszította a Facebook TOP 100-as listájának trónjáról a legtöbb rajongóval rendelkező magyar márkát és mára félmilliós bázisával a legnagyobb magyar Facebook oldallá vált.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!